Midas Skrevet 14. April 2010 Rapporter Skrevet 14. April 2010 Endelig har våren kommet i Oslo, og jeg og Dina storkoser oss masse ute i sola. Her er en bildesamling av det vi har gjort den siste tiden. Først noen bilder fra siste isturen vår på Mjøsa. Begynner å bli litt rotten is nå, så vi turde ikke gå så langt ut. Dina elsker friheten på den store isen uten noe som er i veien for burning! Så noen bilder fra i dag, var en tur nede ved fjorden ved bygdøy allé. Var helt nydelig og Dina gleder seg til badesesongen starter Så litt diverse Dina har fått seg kløv som vi har begynt å tørrtrene litt med. Her er det uten noe innhold da. Hun må lære seg å gå med den først. Hun liker det veldig godt og er stolt når hun får bære den. Jeg er ikke helt 100% fornøyd med hvordan festeanordningen er rundt magen, men hun skal aldri bære noe særlig vekt i den så jeg tror det skal gå fint. Synes den ligger fint over ryggen og har god polstring. Det var våren vår så langt
Vimsan Skrevet 14. April 2010 Rapporter Skrevet 14. April 2010 Härliga bilder på lilla söta hon ser väldigt stolt och tuff ut där hon bär sin klövjeväska hihi...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar