Gå til innhold
Hundesonen.no

Lydighetstrening

Gjest

Recommended Posts

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Blir det ikke trening i dag heller? Været er jo ikke all verdens, men vi er ikke redd for litt vann.

Jeg trodde jeg hadde skrevet noe i denne tråden, men enten har det blitt slettet eller så trykket jeg forhåndsvis istedet for post :wub:

Jeg skrev iallefall at jeg ikke kunne onsdag, men jeg skal trene med noen venner på Jar imorgen, så hvis du vil komme dit istedet er det bare å si fra.

Også skrev jeg at jeg håper veldig vi får det til neste Onsdag. Da kommer Eva (Paws) på besøk, kanskje det hadde vært morsomt for henne å bli med å se på også :)

(+ håper; ta bilder :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen vil trene på onsdag er jeg med da, og hvis noen vil trene på torsdag er jeg med da også :lol:

Trenger bare veldig å få trent med noen andre snart :)

Evt. idag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Stella

Altså, vi er jo egentlig klare når som helst, trenger å trene mye vi også. Nå kan jo ikke jeg stort, så jeg er dessverre ingen særlig hjelp til andre som vil trene med oss, men om det bare er å få forstyrrelsen og miljøet rundt treningen kan vi stille opp :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, vi er jo egentlig klare når som helst, trenger å trene mye vi også. Nå kan jo ikke jeg stort, så jeg er dessverre ingen særlig hjelp til andre som vil trene med oss, men om det bare er å få forstyrrelsen og miljøet rundt treningen kan vi stille opp :lol:

Det kan være til hjelp det altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal trene spor i 4 tiden, så da er Ellie mest sannsynlig utslitt til kvelden. Men hvis hun ikke er det kunne vi jo trent i 8 tiden?

Hvis du ikke syntes det er for sent, så kan du sende meg tlf nr ditt, så kan jeg si fra hvor sliten hun evt er :ahappy:

EDIT: Det blir trening imorgen halv 1 på formiddagen, hvis det er flere som kan :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så det var noen som ville trene ved Nydalen/Disen osv? Jeg bor rett ved Grefsen kirke, og her er det områder man fint kan trene på. Tenkte i tilfelle noen hadde lyst til å trene der innimellom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Ja, hvorfor ikke? Bare å møte rasen og se om du liker egenskapene deres ☺️ Det ble plutselig ikke like moro å ta oppstillingsbilde hver måned når han ikke gikk igjennom slike store forandringer 😂 Så det falt litt fra.    Vi har fullført agilitykurset og Tempo var så flink ☺️ Vi gleder oss til å fortsette treningen på nyåret da vi skal på agility handling kurs. Ellers trener vi litt rally lydighet, og der har han også vært flink, gått baner hvor jeg har hatt han løs også med andre hunder på banen. Så flink ☺️  Nå har vi tatt juleferie og ønsker alle en god jul 🎅🎄  
    • Koselig oppdatering og så mange fine bilder 😍
    • Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
    • Noen som har tips til hundefører jakker med lomme bak til barn/junior, eventuelt noen som selger i mindre størrelser enn xs, eller har en kort modell, eller kan skreddersys? Vet Canelana sine jakker kan bestilles på mål, men noen andre? Pinewood sine er fine, men de har selger ingen hundeførerjakker til barn, og deres xs er veldig stor/lang. Trenger ikke være butikker i Norge, hvis noen vet om noen utenlands å, gjerne kommenter lenke😊    
    • Ja, hvis han aldri har lært å være alene på andre tider av døgnet så er det faktisk en ting. En "fordel" med å være ufør og ikke ha med hundene overalt er at de lærer å være alene på helt random tidspunkter.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...