Gå til innhold
Hundesonen.no

Lydighetstrening

Gjest

Recommended Posts

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar
Guest Stella
Skrevet

Blir det ikke trening i dag heller? Været er jo ikke all verdens, men vi er ikke redd for litt vann.

Skrevet

Blir det ikke trening i dag heller? Været er jo ikke all verdens, men vi er ikke redd for litt vann.

Jeg trodde jeg hadde skrevet noe i denne tråden, men enten har det blitt slettet eller så trykket jeg forhåndsvis istedet for post :wub:

Jeg skrev iallefall at jeg ikke kunne onsdag, men jeg skal trene med noen venner på Jar imorgen, så hvis du vil komme dit istedet er det bare å si fra.

Også skrev jeg at jeg håper veldig vi får det til neste Onsdag. Da kommer Eva (Paws) på besøk, kanskje det hadde vært morsomt for henne å bli med å se på også :)

(+ håper; ta bilder :D )

Skrevet

Neste onsdag kan ikke jeg dessverre, så vi får bli med en annen uke om det blir trening den dagen :blink:

Skrevet

Hvis noen vil trene på onsdag er jeg med da, og hvis noen vil trene på torsdag er jeg med da også :lol:

Trenger bare veldig å få trent med noen andre snart :)

Evt. idag :D

Guest Stella
Skrevet

Altså, vi er jo egentlig klare når som helst, trenger å trene mye vi også. Nå kan jo ikke jeg stort, så jeg er dessverre ingen særlig hjelp til andre som vil trene med oss, men om det bare er å få forstyrrelsen og miljøet rundt treningen kan vi stille opp :lol:

Skrevet

Altså, vi er jo egentlig klare når som helst, trenger å trene mye vi også. Nå kan jo ikke jeg stort, så jeg er dessverre ingen særlig hjelp til andre som vil trene med oss, men om det bare er å få forstyrrelsen og miljøet rundt treningen kan vi stille opp :lol:

Det kan være til hjelp det altså :)

Guest Stella
Skrevet

Ok :lol: Kanskje torsdag er fint da? Jeg kan hvertfall torsdag. Planene jeg trodde jeg hadde torsdag ble flyttet til onsdag...

Skrevet

Vil gjerne, men er litt usikker på hva jeg får til enda.

Skal svare nærmere :lol:

Skrevet

Jeg skal trene spor i 4 tiden, så da er Ellie mest sannsynlig utslitt til kvelden. Men hvis hun ikke er det kunne vi jo trent i 8 tiden?

Hvis du ikke syntes det er for sent, så kan du sende meg tlf nr ditt, så kan jeg si fra hvor sliten hun evt er :ahappy:

EDIT: Det blir trening imorgen halv 1 på formiddagen, hvis det er flere som kan :ahappy:

Skrevet

Jeg så det var noen som ville trene ved Nydalen/Disen osv? Jeg bor rett ved Grefsen kirke, og her er det områder man fint kan trene på. Tenkte i tilfelle noen hadde lyst til å trene der innimellom :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...