Gå til innhold
Hundesonen.no

Hund nr 2


charlotte

Recommended Posts

Om to uker lander vår hund nr 2 på Gardermoen, en chihuahua hann på 7 mnd. Han heter Rex-Pedro og vil bli et flott tilskudd i familien, og få et aktivt liv i skog og mark. Skal legge ut masse info og bilder når vi har hentet ham, og han vil få en egen side på jakt-labben.no. Gleder meg!

pedro.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nææ, er det sant? :) Så utrolig moro, det kom som en skikkelig overraskelse siden jeg ikke har hørt noe om det før (eller kanskje jeg bare er treig i oppfattelsen).

:D

Fnis.. Har ikke villet si noe før jeg hadde avklart alt med oppdretter. Lite kult å skryte av en hund lenge også får man den ikke allikevel liksom. Men alt er i boks, nå er det bare litt ventetid som står igjen... Lisa og lille Rex-Pedro (mongo hund må ha mongo navn) blir nok et radarpar! Haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å steike! Er det lov å spørre hvor mye du må betale for han? Altså hunden + alle andre utgifter for å få han til Norge..

En kennel i Norge importerer han fra Ungarn og selger ham videre fra deres kennel i Norge, så de betaler tollavgifter. Men jeg regner med at med den blodprisen (han er verdt det) så er tollavgiftene dekket. Gir 18.000 for ham, cash kontant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...