civga Skrevet 2. April 2010 Rapporter Skrevet 2. April 2010 0900 – Hver morgen når jeg står opp er det viktigst å se hvor kaldt det er ute! 1000 – Etter å ha luftet alle hundene lagde jeg meg en god og enkel frokost, brød- skive med ost på og en varm te mens jeg sjekket mail og facebook. 1100 – Når mamma også hadde våknet og spist frokost hentet jeg fram skiene og ba henne også bli med på skitur. Også begynte vi å pakke det vi skulle ha med på tur. 1200 – Ja… Vi brukte lang tid på å pakke, men tilslutt så ble vi å starte Ü 1300 – Så var det bare å få ut skiene og samtidig passe på at hundene ikke hopper ut og springer på veien, for her var det trafikk! Mange påske-turister overalt. 1400 – Her tar vi oss en kort pause med kvikklunsj og noe kaldt å drikke. 1500 – Det ble en 2 timers skitur idag. Men Kenzo mener at vi kunne tatt oss enda en skitur idag, han er i toppform selv om han ikke har spist noe særlig på 3 dager. 1600 – Siden vi ikke ble å tenne bål og steke pølser så var vi trøtte og sultne når vi kom hjem. Da var det enkleste og raskeste å lage nakke-koteletter med poteter og surkål. Nam! 1700 – Etter at jeg hadde spist var det på tide å skifte vann på akvariet. 1800 – Så ble det litt TV titting, men var ikke noe interessant å se på.. Kjedelig 1900 – Da dro jeg heller på datan og hørte på musikk og chattet på msn og facebook. 2000 – Der var det heller ikke å så mye som skjedde, da tok jeg fram arket og begynte å tegne litt. 2100 – Det var tid for å mate hundene og etter det gå tur med alle tre. 2200 – Sims <3 Etter litt sims dro jeg tidlig i seng.
armagnac Skrevet 2. April 2010 Rapporter Skrevet 2. April 2010 Den tegningen din var skikkelig søt Jeg glemmer EFIT hver gang jeg, så får vel ta min egen EFIT en dag
Gjest Skrevet 3. April 2010 Rapporter Skrevet 3. April 2010 Mange fine bilder Så ut som en ksoelig dag i ferien
SoppenCamilla Skrevet 3. April 2010 Rapporter Skrevet 3. April 2010 Fin dag! Fine hunder! Fin tegning!
Iago Skrevet 3. April 2010 Rapporter Skrevet 3. April 2010 Åh så fin dag Herlig med både kos og skitur Fin tegning!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar