Gå til innhold
Hundesonen.no

Basenji på vift!

Yodel

Recommended Posts

He he.. morer meg like godt hver gang jeg lurer noen med en "godhjertet" spøk.

Forøvrig måtte da Basenjidoodles være den ultimater hund. At ingen har tenkt på det før liksom? Da blir man jo garantert en røytefri, allergivennlig, korthåra krølltopp med verdens beste psyke som ikke kan bjeffe, bare får løpetid en gang i året, og generelt sett er helt uproblemtatisk på alle områder. *

Nei, jeg tror jeg skal lage min egen rase, jeg! Kanskje jeg kan selge til kronprinsen??

(Eller får man en overenergisk bjeffende hissogpropp som røyter, jager, stikker og har egne meninger mon tro?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig måtte da Basenjidoodles være den ultimater hund. At ingen har tenkt på det før liksom? Da blir man jo garantert en røytefri, allergivennlig, korthåra krølltopp med verdens beste psyke som ikke kan bjeffe, bare får løpetid en gang i året, og generelt sett er helt uproblemtatisk på alle områder. *

Nei, jeg tror jeg skal lage min egen rase, jeg! Kanskje jeg kan selge til kronprinsen??

(Eller får man en overenergisk bjeffende hissogpropp som røyter, jager, stikker og har egne meninger mon tro?)

*himle med øya* Klart man får versjon 1! Det er jo det magiske med doodler (og grunnen til at alle blandinger som ikke har det i seg er ulovlige!), de får alltid KUN det positive og aldri det negative! Kjør storproduksjon!! *heie på* :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At ingen har tenkt på det, du liksom... Er da lenge siden jeg fikk den ideen! :lol: Må bare finne en passende puddeltispe! :icon_cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...