Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundepass 2010


Midas

Recommended Posts

Vi reiser bort 3 juli, dessverre. Og det er jo et stykke hit fra Bergen, 3 timer.

Alt i orden :lol:

Vi har noen som kanskje kan :ahappy: Bor forresten i OS, det er bare 1,5 time fra Bømlo :D

Kjenner noen fra Familien Folgerø derfra :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Eg bur på Møhlenpris i Bergen, og hjelper gjerne til med hundelufting når det trengst. Det er ikkje tillatt med dyr i burettslaget der eg bur, så kan diverre ikkje ha hunden i hus over lengre tid, men går gjerne turar osb. Er på ferie no, men attende i byen medio august. Berre ta kontakt :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg trenger virkelig noen til å passe den ene hunden min! Min bestemor kan passe de to minse og har da mer enn nok med de to.

Heffa, er ei 10 mnd gammel blandingstispe(Border Collie/Collie m.m) . Veldig omgjengelig og enkel og grei å ha med å gjøre! Går godt med andre hunder og folk. Kan være hjemme alne, og er husrein. Kommer som ei kule på innkalling, så man kan ha henne løs.

Hun krever litt aktivisering, men det holder med en times tur for dagen, litt godbitsøk eller kaste frisbee :D

Perioden det er snakk om er 5-11 juli, da skal jeg nemlig til vinstra på countryfestival. I allefall så lenge jeg får hundepass...

Håper noen kan hjelpe meg. Jeg holder til i hedmark, så greit om du ikke bor mange timer unna.

Håper å høre fra noen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Hei!

jeg er bor i Halden, og lurer på om det er noen der som trenger hundepass? Lufting et par ganger i uken, eller noe lignende?

Jeg er en jente på 24 år. Har bil og erfaring med hunder. Er vokst opp med hund i familien.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei!

Jeg kan gjerne lufte hund en gang i blandt. Har lenge tenkt på å få egen hund, men har vært litt usikker på om jeg takler ansvaret for en, har heller ikke mye erfaring med hund fra før av. Jeg jobber tredelt shift, men om noen ønsker hjelp til lufting/pass en gang i blant så bor jeg ved Danmarksplass/Kronstad i Bergen.

sentyn@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann,jeg er helt by i forummet her,, men jeg så innleggende med tema hundepass, noe som sikkert trengs for de fleste som har hund og som skal reise vekk. Jeg og samboeren min lurte på om det er noen som vil passe en schafer valp i julen?

hun heter Atira og er ca 5 mnd nå. Hun er verdens snilleste hund og ikke minst velldig lærevillig. har sett på priser på hundepensjonat og det blir for dyrt å ha henne der i 2-3 uker. Så hvis det er noen som kunne tenke seg å passe en søt jente valp i julen så hadde det vært kjempefint:) vi bor i sogndal men skal være i vestfold i julen, så hvis det er noen i nærheten der så hadde vært kjempe fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg søker hundepass af mine 2 hunder, i julen i ca en uge, da jeg skal hjem til familien i Danmark og holde jul, og den mindste af hundene ikke er gammel nok til at have passet i orden for reisen, da den i julen er 6 mdr, jeg foretrekker at få begge passet pga den lilles alder, og ikke kun tage den ene med mig.

Jeg søker en person i Kristiansand og omegn, som kan passe dem hjemme hos sig selv, må ikke ha kat, men andre hunde er ikke noget problem.

Hundene er henholdsvis 5 år og 6 mdr på pasningstidspunktet, er begge hanhunde, den eldste er kastrert og andre hanhunder er ikke noe problem.

Den lille er pt igang med alene hjemme træning, og kan på nuværende tidspunkt være alene 1 times tid.

Hvis noen er interesseret i at passe dem, er i velkomne til at kontakte mig på pm, for nermere aftale.

Passer gerne andres hunde i modydelse en annen gang eller betaler gjerne en slant for pasningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er få/ingen fra nord som har skrevet seg opp her, så da begynner jeg :-)

Kan godt passe hund om noen trenger det en gang, og de/den går overens med mine hunder (en kastrert cairn og 1 ETT-tispe).

Bor på Bardufoss, midt mellom Tromsø og Narvik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Jeg trenger kanskje pass til valpen min nå fra førstkommende lørdag til søndag. Så er ikke snakk om lange tiden men. :aww:

Hadde egentlig ordnet med pass men det skjedde en forandring i planene og nå er det litt krise. Så hvis ikke jeg får ordnet pass med andre jeg kjenner så kan det være jeg må ty til sonen.. :aww:

Anita er en normal valp på 5mnd, veldig valpete, snill, rampete, sosial, aktiv og veldig leken. En skikkelig håndfull. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger kanskje pass til valpen min nå fra førstkommende lørdag til søndag. Så er ikke snakk om lange tiden men. :aww:

Hadde egentlig ordnet med pass men det skjedde en forandring i planene og nå er det litt krise. Så hvis ikke jeg får ordnet pass med andre jeg kjenner så kan det være jeg må ty til sonen.. :aww:

Anita er en normal valp på 5mnd, veldig valpete, snill, rampete, sosial, aktiv og veldig leken. En skikkelig håndfull. :D

hvor bor du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger kanskje pass til valpen min nå fra førstkommende lørdag til søndag. Så er ikke snakk om lange tiden men. :aww:

Hadde egentlig ordnet med pass men det skjedde en forandring i planene og nå er det litt krise. Så hvis ikke jeg får ordnet pass med andre jeg kjenner så kan det være jeg må ty til sonen.. :aww:

Anita er en normal valp på 5mnd, veldig valpete, snill, rampete, sosial, aktiv og veldig leken. En skikkelig håndfull. :P

Hehe det glemte jeg å skrive ja :D

Jeg holder til på Stord.

Jeg kan kanskje passe om du ikke har funnet noen andre. Når på lørdag er det snakk om (kommer hjem fra Oslo en gang på morgenen)? Jeg holder til å Bømlo. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei

Ønsker meg fast hundepasser , noen som kan tenke seg å passe to Wippet hanner noen helger i ny og ned og evt om jeg skal på ferie. Rolige og snille gutter, en på snart 7 år og en på 2,5 år.

Bor i Hedmark, nærheten av Skarnes, så må bo i nærheten av her. Kan gjerne passe hund tilbake .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Hei! Vi har en boxertispe på 3 år som trenger pass i sommerferien! Vi skal bort i tre uker, og lurer på om noen er interessert i å passe henne i hele eller deler av perioden ()5 juli og tre uker utover)? Hun er veldig glad, leken, kosete og går lett sammen med nye mennesker og hunder! hun er også veldig turglad og matglad! :ahappy: Vi bor i Bergen, så det hadde vært ideelt om du bor i nærheten. Vi betaler gjerne, og om du har hund, kan vi også passe tilbake om det er ønskelig :-)

Kontakt oss gjerne på mob: 97183203 eller på mail janet.riise@advokatene.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Vi har en boxertispe på 3 år som trenger pass i sommerferien! Vi skal bort i tre uker, og lurer på om noen er interessert i å passe henne i hele eller deler av perioden ()5 juli og tre uker utover)? Hun er veldig glad, leken, kosete og går lett sammen med nye mennesker og hunder! hun er også veldig turglad og matglad! :ahappy: Vi bor i Bergen, så det hadde vært ideelt om du bor i nærheten. Vi betaler gjerne, og om du har hund, kan vi også passe tilbake om det er ønskelig :-)

Kontakt oss gjerne på mob: 97183203 eller på mail janet.riise@advokatene.net

Det hadde vært noe for meg altså :heart: Elsker boxere, men kan nok dessverre ikke da jeg reiser hjem til Flekkefjord i sommer, og her har jeg ikke lov til å ha hund på hybelen :cheer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...