Lompelus Skrevet 24. Mars 2010 Rapporter Skrevet 24. Mars 2010 I går kom det en pakke i posten: Regnklær og ballkaster! Fredrik har ikke noe i mot å bli våt, men eg gleder meg til å slipper vaske golvet støtt og stadig. Tennisballen kom i hus for ca to måneder siden og har blitt en stor hit, så ballkaster måtte i hus. Så i dag drog eg med meg hund og samboer ut for lek og morro i snøen. Slik såg det ut: Litt liten regndress, men den gjør nytten. HÆ? du vil eg skal SLIPPE ballen? Snøballer var nesten like gøy som tennisballer
Lompelus Skrevet 24. Mars 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Mars 2010 Nydelig voffse! Hvilken rase er han? Fredrik er en Landseer av kongelig kvalitet;)
Lola Pagola Skrevet 24. Mars 2010 Rapporter Skrevet 24. Mars 2010 Så nydelig Er ikke så mange av disse i Norge, eller? Har faktisk aldri sett en live når jeg tenker meg om...
Lompelus Skrevet 24. Mars 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Mars 2010 Så nydelig Er ikke så mange av disse i Norge, eller? Har faktisk aldri sett en live når jeg tenker meg om... I sist NKK-blad stod det en oversikt over registrerte hunder (som var i live i dag), synes å huske det var 15 stk. Men Fredrik har og tre andre søsken som er i Norge men enda bare registrert i SKK. Eneste landseeren jeg har møtt er moren til Fredrik og to av søskene hans. Har hørt et lite rykte om at det skal være en til her i området, men har enda å se henne...
Mardina Skrevet 24. Mars 2010 Rapporter Skrevet 24. Mars 2010 Vet om en som hadde Landseer i Bergen en gang i tiden... Husker ikke om han drev med opdrett, men det hende jeg traff på han når jeg selv gikk på tur med hund... Trivelig mann og trivelige hunder:))
Tuskelusken Skrevet 24. Mars 2010 Rapporter Skrevet 24. Mars 2010 Så herlige bilder, og utrolig pen hund!
Lompelus Skrevet 2. Mai 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Mai 2010 Pent bilde fra tur hinn dagen. Likte fargen godt.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar