Gå til innhold
Hundesonen.no

3 mnd. gammel valp stjålet fra armene til en 8 år gammel jente


Stripa

Recommended Posts

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=584425

At en 8 år gammle jente ikke skal kunne holde sin 3 mnd. gamle valp i hendene utenfor en butikk uten at det kommer noen og tar den fra henne er jo ganske enkelt simpelt og forkastelig.

Håper virkelig hunden har det bra og kommer til rette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette sant? eller har valpen stukket fra jentungen, og hun tør ikke fortelle det? Syns hele greia høres helt merkelig ut, spesielt at ungen kan gi et så godt signalement på tyven.

En kvinne hadde derimot fått med seg hva som skjedde, og prøvde å følge etter hundetyven og den lille valpen, men de forsvant i skogen ved Prix-butikken i Kvernevik ring i Stavanger.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette overrasker meg ikke i det hele tatt, desverre...

Folk som er ute etter å stjele hund har bare blitt frekkere og frekkere, da jeg bodde i Oslo i 1. etg var jeg alltid påpasselig med å trekke for gardinene når jeg var på jobb fordi jeg var redd noen ville se hundene og bryte seg inn. Kall meg paranoid, men etter alle historier jeg har hørt, tar jeg heller forhåndsregler.

Men det er utrolig trist at ting som dette skjer...

Noen som husker den gangen det faktisk gikk an å sette fra seg hunden utenfor butikken, og at det var noe helt normalt som ingen tenkte over? Det var den gangen man kunne gå fra både hus og bil ulåst også.... :innocent: Ja, sånn var det faktisk en gang i tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette overrasker meg ikke i det hele tatt, desverre...

Folk som er ute etter å stjele hund har bare blitt frekkere og frekkere, da jeg bodde i Oslo i 1. etg var jeg alltid påpasselig med å trekke for gardinene når jeg var på jobb fordi jeg var redd noen ville se hundene og bryte seg inn. Kall meg paranoid, men etter alle historier jeg har hørt, tar jeg heller forhåndsregler.

Men det er utrolig trist at ting som dette skjer...

Noen som husker den gangen det faktisk gikk an å sette fra seg hunden utenfor butikken, og at det var noe helt normalt som ingen tenkte over? Det var den gangen man kunne gå fra både hus og bil ulåst også.... :innocent: Ja, sånn var det faktisk en gang i tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette sant? eller har valpen stukket fra jentungen, og hun tør ikke fortelle det? Syns hele greia høres helt merkelig ut, spesielt at ungen kan gi et så godt signalement på tyven.

Hvorfor det? Kjenner 4 åringer som kunne klart det samme.

Flott at de fikk valpen tilbake :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...