Tuskelusken Skrevet 19. Mars 2010 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2010 Hvordan får jeg teksten på et bilde til å bli en link? Foreksempel på en header. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 19. Mars 2010 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2010 Er det ikke enklere å bare lage hele banneret, altså selve bildet, som en link? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 19. Mars 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2010 Ja, men hvis det skal stå foreksempel forside, galleri osv bortover, på selve banneret. Hvordan går det an? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shilamon Skrevet 20. Mars 2010 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2010 Ja, men hvis det skal stå foreksempel forside, galleri osv bortover, på selve banneret. Hvordan går det an? Gå til siden min: http://friluftshund.net/index.php så ser du ett eksempel på det. Jeg har brukt css- koding for å plassere "navigasjonselementet" der jeg vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 20. Mars 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2010 Ja, det er sånn jeg mener. CSS-koding? Har ikke peiling på hvordan det brukes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar