Gå til innhold
Hundesonen.no

Påsketreff Østfold


sham

Recommended Posts

Hello folkens:)

Noen klare for et treff i påsken? Jeg og en kollega av meg (med spansk vannhund) vil helst møtes Moss, Råde, Fredrikstad eller Sarpsborg område :lol:

Så er det noen som vil møte oss med grilling og kosing ( :lol: ) med enten en tur i skog og mark eller "frislipp" med leking osv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Jaaaaa :lol: Kita og jeg blir gjerne med :D Ho savner Tassen :P Grillings er jo bare så koselig da :lol:

Når i påsken da?? Vi har ringtrening søndag 28., det er vel palmesøndag tror jeg.... Ellers er vi ledig til disposisjon :D

yeeeeaaah;) Tassen savner veldig Kita også altså, han er jo helt forelsket i henne og det er jeg også ;) hehe

Ja si det, jeg har fri hele påsken, men hun kollegaen min jobber man/tirs/ons så jeg tenkte tors/fre/lør jeg hvis det passer for noen?? ;) Så kan vi få det til på dagen for jeg har allerede forhåndsbestillt pent påskevær :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert :lol: Takk!

:P

ja jeg også har bestilt knallvær til påske ;) På dagen passer fint for meg i hvertfall :P Har fri på røddagene ;)

hehe;) Da blir det garantert fint vær :lol: Hva vil dere da? Gå tur eller frislipp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;)

hehe;) Da blir det garantert fint vær ;) Hva vil dere da? Gå tur eller frislipp?

Tar gjerne et frislipp(men det er nå båndtvang da :lol: ) er det hundepark no sted, evnt. annet inngjerdet (eller veldig øde sted) de kan slippes??

Ellers blir vi gjerne med i bånd også :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar gjerne et frislipp(men det er nå båndtvang da ;) ) er det hundepark no sted, evnt. annet inngjerdet (eller veldig øde sted) de kan slippes??

Ellers blir vi gjerne med i bånd også :D

Vi kan da alltids finne på noe. (selv om jeg gir noen ganger lang marsj i om det er båndtvang :lol: ) Ødesteder har vi alltids i Østfold ;)

Kan jeg også bli med på dette? :P Eller kjenner dere hverandre alle sammen...?

Ja seff kan du bli med :P Det er bare koselig det :lol: *synger* "jo flere vi er sammen jo gladere vi blir" hahha :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vil være med :)

For min del passer enten dagen på torsdag eller fredag, for på lørdag jobber jeg.

Så koselig ;) Ja på torsdag eller fredag passer for meg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! Jeg kan når som helst.

Så bra ;) Morro med flere :)

Jeg og Blondie tropper opp om vi klarer å komme oss dit da :)

Jaaa så koselig ;) Du kan sitte på med meg du også vettu ;) (Bare det ikke blir slik køøøø som forrige gang da ;) )

Jeg og Aimee blir med, så sant det ikke blir trøndelag-tur på meg og samboer'n! :D

Så koselig ;) Hva med Ailo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor så mange kaker ?? :ahappy: hehe Men helt greit for meg altså :yawn: haha

Edit: Haha så faktisk ikke hennes svar.. Nå skjønner jeg hvorfor med alle kakene :yawn: hehe Vi kan godt ta fredagen i steden for altså? Tenkte bare jeg skulle komme med en dag jeg :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må Armagnac bake kaker! En stoooor sjokoladekake til dere, en hundekake med hundekjeks og hundesjokolade og en lavkarbo kake med kunstig søtt til meg! Hurra! :yawn: :yawn: :wub: Så stemmer for treff den 1 april :hmm::D

Hehe kan godt bake kake, men det blir ikke sjokoladekake :D Blir nok gulrotkake *nam* Det er godt det :D

Hvorfor så mange kaker ?? :ahappy: hehe Men helt greit for meg altså :D haha

Edit: Haha så faktisk ikke hennes svar.. Nå skjønner jeg hvorfor med alle kakene :D hehe Vi kan godt ta fredagen i steden for altså? Tenkte bare jeg skulle komme med en dag jeg :D

Samme for meg hvem dag det blir :D Sikkert ikke stor ståhei midt på dagen læll :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...