Gå til innhold
Hundesonen.no

Nytt utstillings-bånd !

Guest Peersen

Recommended Posts

Guest Peersen
Skrevet

Endelig kom Auda's nye utstillingbånd :)

Det er laget etter mål i Australia, og jeg er veldig fornøyd med det ferdige produktet .

Swarovski krystaller og foret med myk sort fløyel, de er jo så tynnhudede disse azawakhene, at dette likte

hun veldig bra !

Guest Peersen
Skrevet

Her er linken, der jeg har fått laget dette utstillingsbåndet.

http://www.snazzypoochleads.com/

Jeg har fått laget det som martingale. Men hun lager også dette som strup, det er bare å bestille hva en vil ha.

Som dere ser av hjemmesiden, er mulighetene uendelige !

På siden med New Arrivals, er det mye fint å velge i, med og uten Swarovski krystaller, og båndene er laget av fallskjermline, så det er supersterkt :))

Skrevet

Ååå herlig! kanskje casper skal få et jålebånd :) Jeg er nemlig på utkikk etter et utstillingsbånd i halvstrup, han brekker seg litt når strupen blir for stram øverst på halsen på utstilling (naturlig nok :) ), så ville vært veldig greit med noe som stopper, men som likevel kan være stramt.

Likte 18. på new arrivals

Skrevet

Åh, så mange fine bånd! Slikt skal man ha, hvis man får seg utstillingshund som ikke bare får blått!

Skrevet

Åh, så mange fine bånd! Slikt skal man ha, hvis man får seg utstillingshund som ikke bare får blått!

Kanskje det er akkurat dette en blåsløyfehund trenger? :)

Guest Peersen
Skrevet

Hei igjen :)

Jeg ga ca 100.- $ Australske...i summen er frakt til Spania.

Skrevet

Ja dette er jo noe man kan lage selv! :) det tenkte jeg ikke på, for det finnes jo mange fine perler og sånn på hobbybutikkene. Går jo fint ann å freshe opp tynne utstillingsbånd og sånn, det skal jeg jammen meg gjøre :)

Guest Jonna
Skrevet

Jeg har selv 3 fra Caroline. Alle festet direkte i kjettingen:

21971_486433170640_732375640_10889935_6387843_n.jpg

Dette er endret og er festet direkte i en nyere kjetting, men som dere ser så kommer de også i krok :)

18033_309594396302_530141302_5187689_6086208_n.jpg

19046_104671872893364_1000005165427.jpg

Guest Peersen
Skrevet

Det som jeg synes var bra med Auda's bånd, er at det er laget i ett stykke.

Hals stykket er flatt og vrir ikke på halsen, og jeg kan stille inn "trykket" på halsen.

Auda liker absolutt ikke når båndene stuper :) Da blir det liksom litt araberhest over henne i ringen !

Skrevet

Fikk ikke lov å legge inn link men finn.no har ein fin fin valutakalkulator

100 AUD

Australske Dollar

1 AUD = 5,34 NOK

=

534,21 NOK

Norske Kroner

100 NOK = 18,72 AUD

Skrevet

Kanskje det er akkurat dette en blåsløyfehund trenger? :)

Hjelper lite på benstilling det, hihi. Men kanskje din? :)

Guest Peersen
Skrevet

Ja, jeg bruker valuta kalkulatoren til DnB :) Jeg har jo jobbet

der i nesten hele mitt yrkesaktive liv !!!

Skrevet

Det er ikke alle båndene som er så dyre, ser ikke ut som de uten stener koster like mye. Men de er nok ganske mye dyrere enn de man kjøper på stand.

Er det lang leveringstid?

Guest Peersen
Skrevet

Ja, klart at det er mye penger.... men jeg har lagt ut så mye penger ( totalt ) på bånd som jeg liker sånn passe, ikke er for dyre etc. etc. .... så når jeg finner noe som er midt i blinken, å jeg vet jeg kommer til å bruke i mange år, så synes jeg det er ok.

Jeg aner virkelig ikke hvor mange utstillingsbånd jeg har kjøpt gjennom årene, som er brukt 5 - 6 ganger, og lagt i en skuff.. eller i lomme i utstillingsbagen :)

2 1/2 mnd ventet jeg på dette båndet. Det er sant at ikke alle båndene er like dyre. Masse stilige å finne her, uten "bling" som er flott. Det kommer helt an på hva slags hund en har, og vilken utstråling hunden har i ringen.

Prisen er jo høy pga at disse båndene blir laget på bestilling. Ikke to er like, og de blir laget etter mål. Du kan bestemme farge på steiner, bånd og om du vil ha strup eller martingale...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hva som er best kommer jo an på deg, og din hunds behov. Jeg brukte et sammenleggbart tøybur. 
    • Hva slags bur bruker dere på utstilling? Eller tralle? Passer Stroller best? Eller tøybur? Eller metallbur? Har du link? Bilder av alt utstyr? Har prøvd litt forskjellig men usikker på hva som er best?
    • Det er veldig stor forskjell på dem. (På norsk skrives forøvrig rasenavn med liten forbokstav) Collie deles i korthår og langhåret, men det er ikke veldig stor forskjell på dem. Begge er myke raser som er avlet et godt stykke bort fra opprinnelsen som gjeterhunder. De er ganske førerorienterte, men krever mindre enn de mest aktive gjeterhundene. De er likevel smarte og aktive, og krever litt mental aktivisering for å trives. Eurasier er en veldig selvstendig rase, kan ha mye jakt, og er krevende å trene og ha løs.  Begge rasene har mye pels, røyter i perioder når de skifter pels, og må børstes regelmessig. Begge rasene har også hatt en del dårlig avl med mye usikkerhet og dårlig mentalitet, men det er lenge siden jeg var aktiv nå så forhåpentligvis har dette bedret seg. Jeg ville uansett vært veldig nøye med oppdretter, foreldrehunder osv.
    • Jeg er interessert i rasene Collie eller Eurasier? Hvordan er de to rasene? Pelsstell? Røyter de mye? Er det mye lyd? Trenbarhet og kan de gå løs ute med lite jakt? 
    • Enig! Heftig lyd er no go for meg også
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...