Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som tørr å gjette antallet?

ipadda

Recommended Posts

• Svar 191
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Tenkte det var på sin plass med nye bilder igjen :-)

4480918453_4c1432970d.jpg

Starter med et av alle samlet.

Lord Leroy:

4480896029_eeb780a906.jpg

4481561582_ddd88ff3d7.jpg

Livlige Linnea:

4481557688_656c9b6b4f.jpg

4481559268_0d2601cc1c.jpg

Lykkelige Lotta:

4481566258_720ae60574.jpg

4480915353_8cc54a3c9c.jpg

La Bella Vita:

4481555694_4daba5b222.jpg

4480903289_c9e04513b6.jpg

Lystige Lucie:

4480913225_0c6beaa72a.jpg

4481549480_bd6c533fa2.jpg

Gleder meg til 3 uker :-) Daaa blir det bildespam da!

Skrevet
:blink: altså... ingenting er bestemt. Navnene er foreløpige, men foreløpig holder jeg en knapp på den vi har kalt bella vita nå ja. Men vi får se :)
Skrevet

Lucie og Bella Vita er de jeg liker best så langt :blink: Tror det er noe med korte/kraftige snuter og tydelig stopp ;) Jeg aner jo ikke hvordan disse skal/bør se ut når de er så små :)

Skrevet

Lucie og Bella Vita er de jeg liker best så langt :blink: Tror det er noe med korte/kraftige snuter og tydelig stopp ;) Jeg aner jo ikke hvordan disse skal/bør se ut når de er så små :)

Det er de to jeg har sett meg ut også. Jeg tror muligens Lucie vil bli endel kraftigere og litt mer "firkanta" i hodet en Bella V. Om du ser på faren, så har stoppet endel å si:

15762_218383270585_632600585_4673732_7790608_n.jpg

Han er en knallflott gutt, men jeg skulle sett mer stopp hos han ;)

Skrevet

Er det noen som kan forklare hva stopp er? :ahappy:

Se på den bøyen på nesepartiet:

Lite stopp

Mer stopp

Forstod du? Tok de første bildene jeg fant..

Edit: Byttet øverste bildet.

Skrevet

Nye bilder av pølsedyrene.. synes dere det blir for mye bilder? :icon_cry:

Lord Leroy:

IMG_4615.jpg

IMG_4625.jpg

Livlige Linnea:

IMG_4662.jpg

IMG_4658.jpg

Lykkelige Lotta:

IMG_4629.jpg

IMG_4634.jpg

La Bella Vita:

IMG_4648.jpg

IMG_4520.jpg

IMG_4645.jpg

Lystige Lucie:

IMG_4572.jpg

IMG_4590.jpg

Bildene er ca 2 timer gamle. Idag er valpene 10 dager gamle :lol:

Skrevet

Åh må være spennende å skulle bo så tett med valpekullet man skal velge fra. Heldig! :icon_cry:

Hva ser du etter?

Skrevet

Lille Lucie var første mann ute til å åpne øynene :) Søte lille.

På grunn av datakræsj blir det nok en stund til neste bilde oppdatering, desverre :D

Skrevet

Wow så nydelig Lucie er, spesielt med den lille prikken midt i panna, helt vakker! Falt også for Leroy, kjempe fin! :wub: Disse to er da mine favoritter! :getlost: Men alle disse marsviene var jo utrolig vakre små!

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
    • Da ville jeg jo ha byttet madrass, men kanskje ventet til du har fått litt mer kontroll på problemet. Det er veldig mange ting som spiller inn her. Aktivitetsnivå og hverdagslydighet generelt, får hundene det de trenger av aktivisering og trening, har de grunnleggende hverdagslydighet inne, osv.  Når de har lært seg at det hjelper å begynne å bjeffe midt på natten er det nok en større jobb å snu det, men ikke umulig. En mulig måte å trene de til å sove et annet sted er å legge en madrass i nærheten der og sove i samme rommet, men adskilt med grinder. Det forutsetter først at de er trygge og slapper av i sengene sine i utgangspunktet. Dette krever masse trening av hundene både sammen og hver for seg. Det er vanskelig å gi veldig spesifikk hjelp uten å ha sett hundene. Det kan være du har nytte av å få hjelp av en hundetrener/adferdskonsulent for å legge en plan. Hvis du ikke vet om noen du kjenner og stoler på kan du lete her: https://atferdskonsulenter.no/finn-konsulent/hund
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...