Saphire Skrevet 6. Mars 2010 Rapporter Skrevet 6. Mars 2010 Rask du er da Jeg har bare fått sååå mye ræva bilder, men det viste jeg jo på forhånd. Skal sortere ut nå..
SandyEyeCandy Skrevet 6. Mars 2010 Rapporter Skrevet 6. Mars 2010 Så fine de er alle sammen! Jeg blir helt grønn av misunnelse hver gang jeg ser hvor stor forskjell det er på vanlig kamera og speilrefleks...
Saphire Skrevet 6. Mars 2010 Rapporter Skrevet 6. Mars 2010 Her kommer mine bilder da. Det var et koselig treff, og vi var jo så heldige med været, skikkelig påskestemning! Samboer og Frost. Milo Ajax og Tassen. Her trur jeg de koser seg, greit å leke med hunder i "lik" str. Frost igjen.. Tassen kunne det å posere, og han var jo så skjønn med et øre opp og et ned Her graves det fært.. Frost i kjent stil, med hele hodet nedi snøen. Pepsi. Jeg syns Ajax var STOR Var vist skistevne der vi egentlig skulle, så da fikk gårdsplassen til mor/far til Wenche holde. Håper jeg fikk alle navn riktig nå da
sham Skrevet 6. Mars 2010 Rapporter Skrevet 6. Mars 2010 Så fine bilder Greit jeg stjeler noen? Koselig å møte dere Ser nå at jeg virkelig burde kaste den stygge lua Edit: Så nå de andre bildene også.. Syntes det ble kjempe bra bilder jeg Og Frost var jo bare så skjønn
Saphire Skrevet 6. Mars 2010 Rapporter Skrevet 6. Mars 2010 Kan sikkert stjele noen bilder, det har allerede jeg gjort
sham Skrevet 6. Mars 2010 Rapporter Skrevet 6. Mars 2010 Kan sikkert stjele noen bilder, det har allerede jeg gjort Hehe good Så igjennom bildene mine som jeg tok, med det dritt kamera, og det var ikke noen fine.. Var egentlig nesten bare baken til hundene
rottmaneier Skrevet 6. Mars 2010 Rapporter Skrevet 6. Mars 2010 Så fine bilder! Er ikke så mye lys som skal til for at bildene skal bli 10 ganger bedre enn når det er overskytet og bildene blir blå!
Blondiemamma Skrevet 6. Mars 2010 Rapporter Skrevet 6. Mars 2010 Sham din tulling.. Kunne du ikke ha sendt meg en sms å minnet meg på treffet? Jeg som er i Moss nå og greier? jeg og Blondie hadde gladelig sitti på med deg... (Greit å ha noen å skylde på ikke sant? ) Flotte bilder.. Ser ut some dere koste dere
sham Skrevet 6. Mars 2010 Rapporter Skrevet 6. Mars 2010 Sham din tulling.. Kunne du ikke ha sendt meg en sms å minnet meg på treffet? Jeg som er i Moss nå og greier? jeg og Blondie hadde gladelig sitti på med deg... (Greit å ha noen å skylde på ikke sant? ) Flotte bilder.. Ser ut some dere koste dere hehe Sorry blondiemamma... Huska jo ikke hvilken av helgene du er her da Men skal huske det nå og fortelle om det neste gang Happy? Friends?
Blondiemamma Skrevet 6. Mars 2010 Rapporter Skrevet 6. Mars 2010 hehe Sorry blondiemamma... Huska jo ikke hvilken av helgene du er her da Men skal huske det nå og fortelle om det neste gang Happy? Friends? Njaaaa... Skal tenke hardt over det... neida, frøken det går så bra så men du? kan ikke du sende meg em sms a, så jeg har nr ditt også? Er jo bare du som har mitt vet du
Victoria Skrevet 6. Mars 2010 Rapporter Skrevet 6. Mars 2010 Sham din tulling.. Kunne du ikke ha sendt meg en sms å minnet meg på treffet? Jeg som er i Moss nå og greier? jeg og Blondie hadde gladelig sitti på med deg... (Greit å ha noen å skylde på ikke sant? ) Flotte bilder.. Ser ut some dere koste dere Jeg hiver meg på denne. Dumme sham.. hahaha Jeg og brumlis vil være emd neste gang!
wenche89 Skrevet 6. Mars 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Mars 2010 Neste treff er søndag 21. mars og blir fra og med da annehver søndag:)
sham Skrevet 7. Mars 2010 Rapporter Skrevet 7. Mars 2010 Jeg hiver meg på denne. Dumme sham.. hahaha Jeg og brumlis vil være emd neste gang! Uff ser jeg har gjordt en stor bommert å ikke tenkt på dere Neste gang skal jeg huske dere
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar