Gå til innhold
Hundesonen.no

Killja er drektig

Recommended Posts

Skrevet

du kan eie en vakker liten hannhund den 25.mai :):D

Ikke nevn det en gang.. Jeg er en tålmodig sjel med en fantastisk selvkontroll ( :wub: ), og noen måneder til skal jeg da klare å vente. Dessuten skal jeg ha tispe :D

• Svar 149
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Ikke nevn det en gang.. Jeg er en tålmodig sjel med en fantastisk selvkontroll ( :D ), og noen måneder til skal jeg da klare å vente. Dessuten skal jeg ha tispe :wub:

hmmm,neida,hannhund er like bra.hehe. :D han er dødssøt. hadde beholdt ham selv om jeg hadde hatt tid.... han skiller seg ut og er svært utforskende. :D:) :) har ikke lyst til å selge ham :)

Skrevet

hmmm,neida,hannhund er like bra.hehe. :D han er dødssøt. hadde beholdt ham selv om jeg hadde hatt tid.... han skiller seg ut og er svært utforskende. :D:):D har ikke lyst til å selge ham :)

Hysj hysj! Ikke si sånt.. Jeg håper på å få døyvet valpesyken min litt ved å hilse på den brune dotten som skal til Christine en dag :) Håper den siste hannen også får et godt hjem! Hvem vil ikke ha en sånn en? :wub:

Skrevet

Har lett etter det, men ingen dyrebutikker her jeg bor hadde noe så smått nå. Blir vel litt enklere når de blir større :wub:

OT, men mange bruker garnnøster, og tvinner/fletter/hekler en snor de knytter løst rundt valpens hals. Kjøp tre-fire nøster, så kan du lage for eksempel blå, rød, grønn, blå og rød, blå og grønn, rød og grønn, også videre.

• 2 weeks later...
Skrevet

Nye bilder i dag! 6 uker gamle. Fått navn har de fleste og, kallenavn ihvertfall. :)

"Emil" (fortsatt til salgs)

kvemil1.jpg

Max

kvmax1.jpg

"Vilje" (til slags grunnet avbestilling)

kvvilja1.jpg

Kelly

kvkelly1.jpg

"Brunur" :wub:

kvbrunur1.jpg

Katla (fotografens favoritt :P)

kvkatla1.jpg

kv6uker7.jpg

kv6uker3.jpg

Ice er en veldig snill "onkel"

kvice4.jpg

kvice7.jpg

kvice12.jpg

kvice14.jpg

Mange fler bilder å se i valpenens fotoalbum!

Skrevet

Likte Emil sitt hode veldig godt :wub:

du er ikke den eneste,hehe... han er litt "spesiell".... har sååååååååååå lyst til å beholde ham :):P :P meeeen,er ikkeumulig at det dukker opp et fantastisk godt hjem til ham :)

Skrevet

Så utroooolig søte valper! :ahappy:

Hvorfor har man ikke en sånn? *nærmest kjenne hull etter små spisse valpetenner* :wub::ahappy:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• @Carro92 kan kanskje tipse om noen? Jeg kommer ikke på noen akkurat nå, men har jo møtt noen i tiden jeg var aktiv i hundesport, så mulig det dukker opp noen navn etterhvert.
    • Hei!  Noen som har erfaring med oppdrettere av Whippet på Østlandet som avler robuste og stødige valper? Som har mye (eller mest) fokus på mentalitet, gemytt og personlighet? (Som kanskje ikke bare lar deg velge den valpen du selv vil, men som prøver å matche personligheter?) Eller er ikke dette vanlig blant whippet?   Spør fordi vi er et hjem med barn, og ikke planlegger utstilling.    På forhånd takk for svar😊 
    • Det er nok en helt normal valp dere har. Det er mye arbeid og tålmodighet, og faser man må gjennom, rett og slett.
    • Vi har møttes ute å gått sammen på litt avstand før de har fått lov til å være løse og leke sammen. Han er ikke spesielt interessert i andre hunder. kan legge til at han er en hun med litt lite tegn. Går fra null til hundre. Han kan ligge å sove og Bergan våkner er det første han gjør å bite, og da voldsomt og ikke kose biting. Vi har ofte skjønt at dette er et tegn på at han må på do og prøver å ta han ut før dette skjer. Vi prøver også å få lagt han, avledet han før han blir overtrøtt, med noe varierende hell. Som sagt går han fra 0-100 når det først starter. vi har vært hos dyrlege og utelukket at det er noe galt. 
    • Når dere er med andre valper, har dere gått litt tur sammen først uten å hilse, eller bare sluppet de sammen for lek? Det er ofte litt voldsomt for dem, og bedre om de får bli vant til hverandre på trygg avstand og tid til å lese hverandre først, før de leker.  Ellers er det nok bare å være konsekvent og holde ut, siden tannfellingen knapt har startet.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...