Gå til innhold
Hundesonen.no

Killja er drektig


Recommended Posts

du kan eie en vakker liten hannhund den 25.mai :):D

Ikke nevn det en gang.. Jeg er en tålmodig sjel med en fantastisk selvkontroll ( :wub: ), og noen måneder til skal jeg da klare å vente. Dessuten skal jeg ha tispe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 149
  • Created
  • Siste svar

Ikke nevn det en gang.. Jeg er en tålmodig sjel med en fantastisk selvkontroll ( :D ), og noen måneder til skal jeg da klare å vente. Dessuten skal jeg ha tispe :wub:

hmmm,neida,hannhund er like bra.hehe. :D han er dødssøt. hadde beholdt ham selv om jeg hadde hatt tid.... han skiller seg ut og er svært utforskende. :D:) :) har ikke lyst til å selge ham :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm,neida,hannhund er like bra.hehe. :D han er dødssøt. hadde beholdt ham selv om jeg hadde hatt tid.... han skiller seg ut og er svært utforskende. :D:):D har ikke lyst til å selge ham :)

Hysj hysj! Ikke si sånt.. Jeg håper på å få døyvet valpesyken min litt ved å hilse på den brune dotten som skal til Christine en dag :) Håper den siste hannen også får et godt hjem! Hvem vil ikke ha en sånn en? :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lett etter det, men ingen dyrebutikker her jeg bor hadde noe så smått nå. Blir vel litt enklere når de blir større :wub:

OT, men mange bruker garnnøster, og tvinner/fletter/hekler en snor de knytter løst rundt valpens hals. Kjøp tre-fire nøster, så kan du lage for eksempel blå, rød, grønn, blå og rød, blå og grønn, rød og grønn, også videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...