Banshee Skrevet 16. November 2014 Rapporter Share Skrevet 16. November 2014 Jeg håper det! Har jo sett og hørt om flere presaer på øyene som har vært over ti år, men det er jo andre linjer da. Firo blei jo "bare" åtte ❤️ Ja, vi satser på det Han er jo frisk og du holder ham glad og i god form. Blade har jo fylt 6 nå og viser ingen tegn til å bli eldre bortsett fra at han er grå i barten, men klart, ting kan jo plutselig skje. *bankibordetkryssitaket* Usj, det var så trist med Firo. Han vil alltid være ikonisk for presaen her i landet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 16. November 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. November 2014 Ja, vi satser på det Han er jo frisk og du holder ham glad og i god form. Blade har jo fylt 6 nå og viser ingen tegn til å bli eldre bortsett fra at han er grå i barten, men klart, ting kan jo plutselig skje. *bankibordetkryssitaket* Usj, det var så trist med Firo. Han vil alltid være ikonisk for presaen her i landet :) Ja, Firo var noe for seg selv. Og han var jo hopp og sprett helt frem til han døde omtrent, så de er flinke til å skjule sine svakheter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 27. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2014 Endelig en dag med sol, som jeg hadde tid til å faktisk gå tur med vovva i sola 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 1. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2015 Kjekkeste presa'n i verden Godt nyttår til dere!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 1. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2015 Like fin som alltid! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 2. Januar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2015 Kjekkeste presa'n i verden Godt nyttår til dere! :D Godt nytt år! Vi rakk visst ikke no trening i jula, men vi får få til noe snart. Like fin som alltid! Tusen takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monikawt Skrevet 2. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2015 Nydelig voffs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 2. Januar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2015 Nydelig voffs Takk for det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 3. Januar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2015 Idag har vi gått tur med søstra mi og hennes blanding (puddel/golden). Er ikke ofte Dami får løpe fritt, og iallfall ikke med andre hunder. Så vi dro til et nedlagt steinbrudd og lot dem løpe løse der. Skal jeg slippe bikkja løs, må jeg dra et sted jeg vet det ikke er folk 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 6. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2015 Hahahaha...hysterisk løpetryne 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 28. Februar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2015 Litt nye bilder fra den siste måneden av Dami og litt annet. Var hos veterinæren idag og bikkja har gått ned fem kilo de siste året Haha, jeg vet at han har blitt slankere og er i bedre form, men trodde virkelig ikke han veide så lite som 52 kg. Søster Dina En flott kar som er importert fra Tenerife, på 10 mnd, Imoque. Damien er hans grandonkel Slanke Dami Et par mongo, hoppe-etter-ball-bilder. Også tur med ei tispe som han også er grandonkel til, High. Hu er ca 8-9 mnd her. 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 28. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2015 Vakker fortsatt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 28. Februar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2015 Vakker fortsatt Tusen takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Banshee Skrevet 1. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2015 Fortsatt ti kilo mer enn Blade Fine vovvene! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 1. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2015 Oi, visste ikke at presa er i slekt med T-Rex også (bilde 7) Han har blitt skikkelig fin i kroppen nå, kjekkasen! Og High ser bra ut nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 2. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2015 Oi, visste ikke at presa er i slekt med T-Rex også (bilde 7) Han har blitt skikkelig fin i kroppen nå, kjekkasen! Og High ser bra ut nå. Hahaha :D Takk for det High er nok den i kullet som er mest spe, men hun har et supert driv og fokus, så hadde jo vært greit om hun la seg litt ut etter hvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 2. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2015 Jeg digger'n!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 2. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2015 Jeg digger'n! Åh... koselig å høre! :D Glemte forresten å skrive at om en ukes tid skal vi ned til Tenerife og besøke litt presa-folk igjen, jeg gleder meg skikkelig!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 2. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2015 Syns han ser sprek ut fremdeles jeg, men han hadde kanskje større muskler før bare? Han ser jo i god form ut nå også. Dro han ikke rundt på kjettinger ganske mye? Uansett en kjekkas! Imoque var stilig, men kommer ikke helt over ørene... Syns Dami er finere! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 3. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2015 Syns han ser sprek ut fremdeles jeg, men han hadde kanskje større muskler før bare? Han ser jo i god form ut nå også. Dro han ikke rundt på kjettinger ganske mye? Uansett en kjekkas! Imoque var stilig, men kommer ikke helt over ørene... Syns Dami er finere! Tusen takk Jeg innbiller meg at han har mer muskler nå, men det kan jo godt være at de bare synes bedre fordi han er slankere Det begynner å bli ei stønn siden jeg var flink til å trene trekk med kjetting to ganger hver uke, de siste to åra så har det blitt bare en gang innimellom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 20. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2015 Ikke no bilder av Dami, men litt fra vår tur til Tenerife Nevøen til Dami, Falkor. En flott kar på ca. 63 kg. En utrolig fin tispe som jeg desverre ikke fikk noe godt bilde av... Tispe på 10 mnd Hanne på 10 mnd, Dami er grandonkel Flott hanne på 10 mnd En tispe på ca 10 mnd (og mammaen hennes) som han vi kjenner der nede prøvde å få meg til å ta med meg hjem, haha. Skulle ønske jeg hadde tid og plass! Var morro å få se litt presaer og å bli enda mer kjent med rasen i dens hjemland! 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 21. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2015 Herlig! Mange flotte hunder der nede 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madam mim Skrevet 21. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2015 Hvor på Tenerife er det? Nysgjerrig, jeg har vært så mye der og det er virkelig øya i mitt hjerte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 21. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2015 Hvor på Tenerife er det? Nysgjerrig, jeg har vært så mye der og det er virkelig øya i mitt hjerte. Dette er i nærheten av La Laguna (som ligger rett ved Santa Cruz). Liker meg veldig godt på Tenerife jeg og, har vært der tre ganger nå. Idag skulle til til veterinæren for å sjekke om betennelsen har gått ned. Så idet jeg skal ta Dami ut av porten og inn i bilen, så blåser det en del, og porten smeller igjen og kapper av tuppen av halen hans Så da kjørte vi i hui og hast til veterinæren og fikk gitt han beroligende og smertestillende.. Det var blod overalt i bilen ... og hos veterinæren... Glemmer nok ikke synet av den haletuppen med det første... Dakar vovva mi... Og betennelsen var ikke blitt noe bedre den heller.. Så nå er det ny runde med antibiotika, og smertestillende i tillegg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 21. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2015 Neimen uffda! Dakar Damigutt God bedring til klumpen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts