Gå til innhold
Hundesonen.no

Paris til sommern


Raksha

Recommended Posts

Mamma spurte meg for en tid tilbake om jeg hadde noen ide til hva hun og jeg kunne finne på i sommer, bare oss to. Og jeg sa, helt uten å tenke meg om "Paris!"

Gale damen tok meg på ordet og vil ha meg med til paris, så da må jeg ha noen forslag til hva vi kan se og gjøre der. Har vært der før, men det begynner å bli lengesiden. Eifeltårnet har jeg sett og vært oppi, så det er ikke så spennende lenger.

Hva annet må man ha med seg i Paris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo se på Versailles-anlegget! Det er jo liksom verdens fineste hage kan du si. Jeg skulle så gjerne ønske jeg hadde dratt dit da jeg var i Paris. Dessuten er det mye koseligere å ikke handle i de travleste handlestrøkene, men prøve å komme seg litt ut i de mindre områdene med mer spennende butikker. Kommer ikke på eksempler på navn nå, dessverre. Jeg er dritdårlig i fransk!

Hilsen landskapsarkitektspiren som er litt landskapsnerd og gjerne vil dra til Versailles :console:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Versailles annlegget er notert - Notre Dame hadde jeg glemt :P Var der sist, men dit kan vi dra igjen. Louvre museet har jeg også vært i opptil flere ganger, men det skader nok ikke med en repetisjon. Har vært i paris endel ganger men de fleste gangene var før jeg fylte 12 år - så husker liksom så innmari lite).

Takker og bukker. :console:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville prøvd å vært i Paris den dagen Tour de France avsluttes, når syklistene kommer dundrende inn på Champs Elyssè. Den etappen vinner norske Thor Hushovd, og det er massevis med nordmenn der, en folkefest! DER vil jeg være. *Drømme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville prøvd å vært i Paris den dagen Tour de France avsluttes, når syklistene kommer dundrende inn på Champs Elyssè. Den etappen vinner norske Thor Hushovd, og det er massevis med nordmenn der, en folkefest! DER vil jeg være. *Drømme*

Det må være tøft om man er sykkelsportsfanatiker. Desverre så deler vi ikke det synet, og bare kommer til å synes at det er altfor mye folk. Men godt tips. :console:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...