Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva mer trenger jeg


Margrete

Recommended Posts

Dette har jeg:

Halsbånd

Skåler

Bånd

Navn

Valp som passer til halsbånd, skåler, bånd og navn (alt har vært på plass før valpen ble ferdig tenkt på)

Pipeleke som sier AU (barna)

Leker innendørs vil jeg ikke ha, så det er ikke noe vits i å nevne. Leker har jeg mer enn nok av og han dør ikke av å arve litt. Jeg har kjøpt noe nytt da, ikke en valp i huset uten nye leker :wub:

Kommer dere på noe mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker endel aviser når jeg har valp, så...

Grisehaler/tyggebein er kjekke å ha.

Valpefòr?

Klotang for mindre hunder?

Pepper (alt tabasco) for steder valpen bør holde seg unna..

Tja... Når man har/har hatt andre hunder så er det jo ikke så mye mer man behøver, da...

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mat og tyggeben?

Mat er i fryseren

Tyggeben/tyggeting skal fikses i morgen den dag (har så dårlig tid vettu)

Tja... Når man har/har hatt andre hunder så er det jo ikke så mye mer man behøver, da...

Susanne

Ja det er jo det da, og dermed skikkelig kjedelig å få seg valp :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det skal fortsette å være så kaldt så trenger du et foret dekken. Kanskje potesokker også?

Han har vært såpass mye ute at han synes det er artig med kulda, men ja, varmt dekken til å ha i bilburet burde han jo ha sånn egentlig. For det blir han jo en del i og med at Juta må ut på lengre turer og trene litt ol. Oh nå ble jeg litt glad, jeg kan shoppe kult lite dekken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hadde nok vært MYE mer moro å kjøpe sin første hund.. Den må jo ha alt mulig nytt og kult.

Min yngste rakk å bli over ett år før han fikk et eget bånd, han... Før det brukte han noe gammelt og slitent noe fra en eller annen hund som døde for 10 år siden, eller noe.

Leker finner vi når snøen smelter! (stakkars valp som kommer hit på feil tidspunkt på året..)

Men jeg har veeeldig lyst på ny valp, uansett!

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hadde nok vært MYE mer moro å kjøpe sin første hund.. Den må jo ha alt mulig nytt og kult.

Min yngste rakk å bli over ett år før han fikk et eget bånd, han... Før det brukte han noe gammelt og slitent noe fra en eller annen hund som døde for 10 år siden, eller noe.

Leker finner vi når snøen smelter! (stakkars valp som kommer hit på feil tidspunkt på året..)

Men jeg har veeeldig lyst på ny valp, uansett!

Susanne

hihi heldiggrisen :wub: Ja leker dukker gjerne opp når snøen smelter, jeg vet med sikkerhet at vi har ett biteskinn og en skinnpølse begravd her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tålmodighet ?

Overbærenhet ?

Godt humør ? :wub:

Willy hadde valpehalsbånd som gamle Lotta hadde som valp, han, og løper fortsatt rundt med nomeselen som min første briard fikk i 1992 :lol: (jeg må vel legge til at jeg har tatt av litt sånn innimellom når det gjelder leker da - også har han jo fått sitt helt egne halsbånd med navnet sitt på *flir*).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, Nansen er min aller første valp, men jeg har likevel liggende klar massevis av utstyr til ham, fra tidligere hunder vi har hatt i familien (før og etter jeg ble født): snørekjøringsutstyr fra nittitallet, matkoppene er ti år gamle, leker og noen børster og ting fra åttitallet, apportdummies og noen andre treningssaker fra søtti-/åttitallet (litt falmet farge der), 2 x komteseler i forskjellige størrelser, den minste fra tidlig søttitallet, den største, som kanskje er passe når han er ferdig utvokst, er fra 1968 ( :lol: ). Alt som jeg overtok har blitt tatt godt vare på og er i god stand, da. Og jeg har rensa skinnet i komtene så de ikke stinker 40 år gammel bikkje lenger :wub: Gleder meg til han blir stor nok til å lære å gå med dem, de er jo ganske kule...

Det eneste som er nytt, er valpehalsbånd, -seler og -lenker, noen leker og tyggebein, klikkere, og kurv, tepper og ting til soveplassen. Og fôret er nyinnkjøpt, da :lol: Så skal han få bur så fort jeg får råd, men som student syns jeg det er helt genialt å kunne arve utstyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hadde nok vært MYE mer moro å kjøpe sin første hund.. Den må jo ha alt mulig nytt og kult.

Min yngste rakk å bli over ett år før han fikk et eget bånd, han... Før det brukte han noe gammelt og slitent noe fra en eller annen hund som døde for 10 år siden, eller noe.

Leker finner vi når snøen smelter! (stakkars valp som kommer hit på feil tidspunkt på året..)

Men jeg har veeeldig lyst på ny valp, uansett!

Susanne

Eller bare skaffe seg en hund med heelt annen str enn de hundene man har/har hatt :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste hunden min bare MÅ være 30 cm lang i ryggen så mange dekkener og dresser som Blondie har.... :lol:

Hahaha! Sånn går det når man har kjøpedilla :wub: Jeg håper min kommende papillon blir normal i str for jeg har haugevis med utstyr liggende i skuffer etter Rikke. Kan ikke akkurat bruke det på storpuddelen min :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...