Gjest Skrevet 22. Februar 2010 Rapporter Skrevet 22. Februar 2010 Lenge siden jeg har lagt ut noen ordentlige bilder av bikkjlusken min her. Først kan jeg jo begynne med et oppstillingsbilde fra i fjor sommer,. Siden den gang har hun blitt litt mer voksen og lagt seg ut rundt ribbeina. Dermed har hun fått "kortere bein" (ikke at hunder kan krympe, men det gir inntrykk av kortere bein ). Ellers var vi på søndagstur til fjells nå i helga. Nydelig vær, minus 15 grader og godt føre.
Artemis Skrevet 22. Februar 2010 Rapporter Skrevet 22. Februar 2010 Se deeer ja! Synes at hun så riktig fin ut på det øverste bildet. Godt å se at ikke alle labradorer ser ut som hundene i wesminster-tråden... Forøvrig flotte bilder fra skitur
Gjest Skrevet 23. Februar 2010 Rapporter Skrevet 23. Februar 2010 Kjempefine bilder! Labbisen din er fin hun
Poter Skrevet 27. Februar 2010 Rapporter Skrevet 27. Februar 2010 Kan du ikke legge ut et stå-bilde av hvordan hun ser ut nå? Hadde vært interessant å se forskjellen når hun har "lagt seg ut rundt ribbeina"
Peers Skrevet 28. Februar 2010 Rapporter Skrevet 28. Februar 2010 Kan du ikke legge ut et stå-bilde av hvordan hun ser ut nå? Hadde vært interessant å se forskjellen når hun har "lagt seg ut rundt ribbeina" Stemmer for det jeg og
Gjest Skrevet 1. Mars 2010 Rapporter Skrevet 1. Mars 2010 Gnrk, det ble FRYKTELIG dårlig (tatt nå nettopp med kompaktkamera i mørk gang) - men... ja. Litt i "jule/vinter-form" enda, men det er kanskje ikke så stor forskjell som jeg så for meg
Poter Skrevet 8. Mars 2010 Rapporter Skrevet 8. Mars 2010 Fiiiin! Jeg ser henne jo bare sånn aller snarest i farta, så bra å få se henne skikkelig på bilder
Lola Pagola Skrevet 8. Mars 2010 Rapporter Skrevet 8. Mars 2010 Hun er virkelig en veldig flott hund, og labrador ikke minst.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar