Jump to content
Hundesonen.no

CACIB i Sverige

Carina

Recommended Posts

Jeg har forstått det sånn at Canutten her bare trenger et CACIB i et annet land for en annen dommer om et års tid for å bli internasjonal champion, så det har jeg lyst til å prøve på. :frantics:

Men hvor finner man egentlig oversikt over utstillinger i Sverige, og også hvilke av de det deles ut CACIB på? Finnes det noe lignende terminlister slik vi har på NKK?

SKK har terminliste som NKK, så bare gå inn på www.skk.se.

Okei, var det så enkelt, trodde jeg hadde sett der. :frantics:

For å bli internasjonal champion må du ha 4 cacib i 3 forskjellige land for 3 forskjellige dommere.

Nei, det må jeg ikke. :P Et annet alternativ for belgeren er to CACIB i to forskjellige land for to forskjellige dommere + visse bruksresultater, feks bestått IPOI, opprykk til klasse B NBF osv.

Edit: Jeg hadde visst vært inne der før, men stusset over at det var så få utstillinger? Er det virkelig så få utstillinger per år i Sverige altså?

Edit: Jeg hadde visst vært inne der før, men stusset over at det var så få utstillinger? Er det virkelig så få utstillinger per år i Sverige altså?

Nei, du finner også flere utstillinger for rasen tilsluttet SBKher. De har bare ikke samlet alt på en plass som i Norge. Egentlig litt irriterenes..

Nei, du finner også flere utstillinger for rasen tilsluttet SBKher. De har bare ikke samlet alt på en plass som i Norge. Egentlig litt irriterenes..

Tusen takk for link! Var jo litt teit da, at de ikke har alt samlet. Menmen, det var iallefall flere utstillinger på den linken, så det var jo bra. :frantics:

Tusen takk for link! Var jo litt teit da, at de ikke har alt samlet. Menmen, det var iallefall flere utstillinger på den linken, så det var jo bra. :frantics:

Husk bare på at SBK ikke deler ut CACIB på sine utstillinger da :P, så om du stiller på en sånn utstilling er det bare certet du konkurerer om.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...