SandyEyeCandy Skrevet 20. Februar 2010 Rapporter Skrevet 20. Februar 2010 09.30: Aiko er nesten klar til å stå opp... 10.30: Pga andres tidlige start på vinterferien (trur jeg) er vi aleine i slottsparken i en time og øver på innkalling, kontakt og slipp mens vi herjer og koser oss litt også. 12: Aiko har spist frokost og passer på papsen som har operert øynene og ikke klarer noen ting, stakkars... 13.30: Jeg har vaska klær, og Aiko hjelper til med å henge dem opp. 14.30: Full av tillit har jeg vært på kjøkkenet for å lage mat til den tidligere nevnte øyenfunksjonshemmede mannen min, og i mellomtida har Aiko benytta sjansen til å grave hull nr 2 i stueteppet. Det lille trollet. 15.30: Middag. 50% V&H, 50% Royal Canin valpefôr. Bittelitt varmt vann og en teskje lakseolje. 17: Vi er ute ved Akerselva for å øve på passering med superhunden Ella og Maria! 18: Vi har nå snudd og er på vei nedover elva igjen. Passeringene går stadig bedre, Aiko med full kontakt under passeringer, og Ella med mye lavere lydnivå... 19: Jentene får herje litt med hverandre som belønning for god treningsøkt, og etter det går det fort med trollbolla: 19.15: Aiko har søkt tilflukt mellom beina mine, rimelig sliten... 19.45: Skyller føttene vel hjemme. 20.30: Kveldsmat. Sjekk fornøyde halen! Nå gikk jeg ut en tur, og kom hjem igjen kl 01. Hvis man er øyeoperert klarer man tydeligvis ikke å legge valper til å sove heller, så dette møtte meg i gangen: Vi gikk en liten tissetur, og koste lenge med magen til Aiko før vi la oss.
HeraHiromi Skrevet 20. Februar 2010 Rapporter Skrevet 20. Februar 2010 For en vakker hund du har! Shibaene har et litt sånn katteaktig utseende
SandyEyeCandy Skrevet 20. Februar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Februar 2010 Takk, hun er verdens peneste trollbolle. Shibaene ser ikke bare ut som katter, de oppfører seg ganske likt også. Veldig underholdende!
Whoopsis Skrevet 22. Februar 2010 Rapporter Skrevet 22. Februar 2010 Lavere lydnivå du, phø.. Det var høyt nok i hvert fall Men kanskje litt sjelnere utbrudd? Det er i hvert fall lov å håpe.. Verden er tydeligvis stor og ekstremt skummel. Trollbolla er som vanlig helt nydelig Og flinke kengeruen som er langt tøffere enn bollemor!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar