Aussieglis Skrevet 16. Februar 2010 Rapporter Skrevet 16. Februar 2010 (Er det greit å legge denne her?) Jeg har fått meg kameramobiltelefon og syns det er ganske så morsomt å ha et helt OK "digitalkamera" med meg i lomma til enhver tid. Når jeg til og med klarer å ta bilder av en aussie i fart med mobilen så burde jeg si meg fornøyd liksom *ler* Her tenkte jeg man kunne slenge ut bilder fra alt og ingenting i hverdagen til hundene, så da kan jo jeg starte My i kjent positur etter tur EDIT med noen flere: My på tur idag Begge dyrene
Bambings Skrevet 16. Februar 2010 Rapporter Skrevet 16. Februar 2010 Han sitter som en skikkelig boms her! Festlig
Artemis Skrevet 16. Februar 2010 Rapporter Skrevet 16. Februar 2010 Venter på gula *Flir* Du, jeg synes jeg har sett for lite av labbisen din. Du har ikke lyst til å slenge ut et bilde av hele henne da?
Poter Skrevet 16. Februar 2010 Rapporter Skrevet 16. Februar 2010 Anniken: hvilken mobil har du kjøpt?
armagnac Skrevet 16. Februar 2010 Rapporter Skrevet 16. Februar 2010 Litt sånn som dette er Kita i det daglige
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar