Gå til innhold
Hundesonen.no

Olivia.


-sheriff-

Recommended Posts

ja, her er altså mitt lille sjarmtroll :D en langbeint frøken på snart 2 år med en stor personlighet. både hun og jeg elsker fjellet og turer,og er superglad i aktivitet. men som sin mor har hun ingen problemer med å dra seg til langt ut på formiddagen heller...da er det bare å følge snorkelydene og lete etter et vesen som trolig ligger på rygg med bena til alle kanter... :lol: har ikke tall på hvor mange ganger hun får meg til å smile eller le i løpet av en dag..mange situasjoner oppstår på grunn av hennes mangelende begrep om sin egen størrelse..at hun må krype for å komme inn under stuebordet har hun fått med seg, men det at hun må krype ut igjen og ikke bare kan reise seg opp har hun ikke fått med seg...ikke få ganger den hunden har gått av gårde med bordet på ryggen.. :D

mulig det kommer flere bilder hvis matmor finner ut av hvilke taster hun må trykke på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå tigret Granne er så nyyyyyyyydeligt!!!!!

Jeg og Iselin sto og snakka med eieren til hordalands største gran danois på utst i førde. og fy **** så svær og NYDELIG han var! Hadde lyst og bare PROPPE han inn i reiseburet til Pito og ta han med meg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå tigret Granne er så nyyyyyyyydeligt!!!!!

Jeg og Iselin sto og snakka med eieren til hordalands største gran danois på utst i førde. og fy **** så svær og NYDELIG han var! Hadde lyst og bare PROPPE han inn i reiseburet til Pito og ta han med meg :D

Haha :lol::D

Forresten; konge hund :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det!ja' date='de blir store..med alt hva det innebærer..men;mer å ta i mer å være glad i :lol:[/quote']

så sant så sant.... :D

men de er det vel best å få bra dressert.. for de blir vel sterke? :D

hehe...

men jeg syntes det er pene hunder altså... men jeg er redd for at det ville vært den som hadde gått tur med meg altså og ikke omvendt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du husker ikke tilfeldigvis hva han eller eieren het?kanskje noen jeg kjenner :lol:

Nei jeg husker ikke det...Men det var en litt eldre dame. Kjempekoselig å snakke med! Hunden var veldig kraftig i bygningen og ufattelig svær! Nyyyyydelig granne! Love

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så fin hun var :lol:

Naboen vår har en tigret Grand Danois, hun er nydelig og kjempesnill!!

Hun klarte å rømme en gang da hun var valp, og løp rundt som en gal i hagen vår. Så skikkelig komisk ut, den digre bikkja som hoppet og spratt rundt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, som sagt nydelig hund!

Må bare fortelle om da hunden min Cuba var liten (labrador retriever). Da pleide vi ofte å møte på en svær granne (som het Solan), og da pleide de to ofte å leke sammen. Så ganske så komisk ut med en liten labbis valp og en fullvoksen granne leke. GD'n sto helt stille, og Cuba hoppet og spratt rundt ham som en klegg. Mellom beina, opp i øret etc. :lol:

De var skikkelig søte sammen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er det å skulle holde igjen 70 kg når den først har bestemt seg for å løpe...prøver å lese henne slik at jeg kan avlede før hun tar av' date=' men skal innrømme at det ikke alltid er like enkelt..gleder meg til is og glatte veier framover...[/quote']

det skjønner jeg kjempe godt...

heheh.. og jeg som " bare" har litt over 30 - 40 kg å holde igjen...

hu kommer nok t å bli mellom det...

det blir jo bare i forhold t deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...