monica_n Skrevet 14. Februar 2010 Rapporter Skrevet 14. Februar 2010 Max er skeptiiisk Emil ble litt for ivrig på det nyopererte øret til Maxen så han fikk time-out Enya skjønner ikke hva han knirker etter :D Søt er han! Og veldig glad i godis Max for 3-4 mnder siden :
laikamor Skrevet 14. Februar 2010 Rapporter Skrevet 14. Februar 2010 Kjempenydelige hunder Spesielt Max, bulldogen :rolleyes2:
monica_n Skrevet 14. Februar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Februar 2010 ja, han er så herlig! også så snill og god mot alt og alle :rolleyes2:
SoppenCamilla Skrevet 14. Februar 2010 Rapporter Skrevet 14. Februar 2010 Så søøøøte! :rolleyes2: Jeg vil kose på Enyapelsen igjen, jeg. Deiiilig! Jeg sa til dommeren i dag at jeg skulle bli dommer bare så jeg kunne kose med hvite gjeterhunder, han skjønte ikke en dritt, hadde ikke jeg boxer, da? Er ikke det noe litt annet enn hvit gjeter? Høhø.
monica_n Skrevet 16. Februar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Februar 2010 Søt du er Hun har vel litt for myk pels enn det hun "egentlig" skal ha tror jeg, men det funker fint for meg altså..
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar