Guest Jonna Skrevet 14. Februar 2010 Rapporter Skrevet 14. Februar 2010 Ble bare noen få jeg syns var ok..
Guest Jonna Skrevet 14. Februar 2010 Rapporter Skrevet 14. Februar 2010 Er tricolouren Villa? Nei, Stitch.
tm100001 Skrevet 14. Februar 2010 Rapporter Skrevet 14. Februar 2010 Nei, Stitch. Åja :rolleyes2: Så at hodet var litt "kraftigere" enn Easy sitt, det er sikkert fordi han er en hannhund. Ser nå at han har bliss også.
Whoopsis Skrevet 14. Februar 2010 Rapporter Skrevet 14. Februar 2010 Jeg tok en drøss av bilder, men ikke så mange ble brukbare. Noen ble veldig møsrke, og andre veldig kornete pga høy iso. Men men, så lenge man ser hva det er bilde av så :rolleyes2: Flest belgerbilder, og litt annet.
Gjest Skrevet 14. Februar 2010 Rapporter Skrevet 14. Februar 2010 Så fine bilder fra begge to :rolleyes2: Godt å få med seg litt selv om man ikke var der.
Guest Jonna Skrevet 14. Februar 2010 Rapporter Skrevet 14. Februar 2010 Jeg tok en drøss av bilder, men ikke så mange ble brukbare. Noen ble veldig møsrke, og andre veldig kornete pga høy iso. Men men, så lenge man ser hva det er bilde av så :rolleyes2: Flest belgerbilder, og litt annet. *klippe* Kjempe fine bilder! Mitt kamera takler ikke det miljøet *mumle noe om å invistere i nytt* Kan jeg stjele bilder?
Caroline Skrevet 14. Februar 2010 Rapporter Skrevet 14. Februar 2010 Ooo, enda et Tíbrábilde! Kan jeg få stjele det? :rolleyes2:
Whoopsis Skrevet 14. Februar 2010 Rapporter Skrevet 14. Februar 2010 Kjempe fine bilder! Mitt kamera takler ikke det miljøet *mumle noe om å invistere i nytt* Kan jeg stjele bilder? Ooo, enda et Tíbrábilde! Kan jeg få stjele det? Takker Stjel i vei! (og jeg har en del til også.. Passet på å få en hel haug med Tíbrábilder :rolleyes2: )
KjerstiG Skrevet 14. Februar 2010 Rapporter Skrevet 14. Februar 2010 Så masse flotte bilder. Den Dalmatinervalpen var jo også helskjønn da.. Jeg sliter også med mørke bilder inne i disse hallene.. uff. Gleder meg til sommer og uteutstillinger i flott vær.
Caroline Skrevet 14. Februar 2010 Rapporter Skrevet 14. Februar 2010 Takker Stjel i vei! (og jeg har en del til også.. Passet på å få en hel haug med Tíbrábilder :rolleyes2: ) Ooooh, du vil ikke sende meg på mail vel? Kan sende deg adressen på PM.
Whoopsis Skrevet 14. Februar 2010 Rapporter Skrevet 14. Februar 2010 De er på vei så fort jeg får sett igjennom :rolleyes2:
Carina Skrevet 14. Februar 2010 Rapporter Skrevet 14. Februar 2010 Ååå, så fine bilder! Kan jeg også stjele? Du har jo fått med begge mine jo! :rolleyes2:
KjerstiG Skrevet 14. Februar 2010 Rapporter Skrevet 14. Februar 2010 Jeg falt for dette! Så enig med deg.. Det er ett blinkdksudd.. :rolleyes2:
Whoopsis Skrevet 15. Februar 2010 Rapporter Skrevet 15. Februar 2010 Ååå, så fine bilder! Kan jeg også stjele? Du har jo fått med begge mine jo! :rolleyes2: Takker! Bare ta, jeg tror jeg har et par flere også hvis du vil ha
turbogutten Skrevet 15. Februar 2010 Rapporter Skrevet 15. Februar 2010 Jaggu, dalmatinere jo, til og med meg og Pepper :rolleyes2: Du har ikke flere bilder fra dalmisringen?
bea Skrevet 15. Februar 2010 Rapporter Skrevet 15. Februar 2010 Utrolig mange flotte bilder. og like mange flotte hunder! Blir alltid glad av å se Dalamtinere..Herøig foto av de 3 "Kompisene" som slapper av.- De elegante belgierene.. gøyale boxere som konsentrerer seg osv osv osv.
Lola Pagola Skrevet 15. Februar 2010 Rapporter Skrevet 15. Februar 2010 Så gøy at du fikk tatt av dalmatinerne! :rolleyes2:
Whoopsis Skrevet 15. Februar 2010 Rapporter Skrevet 15. Februar 2010 Jaggu, dalmatinere jo, til og med meg og Pepper Du har ikke flere bilder fra dalmisringen? :rolleyes2: Nei dessverre, bare noen få dalmisvalper.. Edit: Har bilde av en dalmis i BIG.
Carina Skrevet 15. Februar 2010 Rapporter Skrevet 15. Februar 2010 Jeg tok en drøss av bilder, men ikke så mange ble brukbare. Noen ble veldig møsrke, og andre veldig kornete pga høy iso. Men men, så lenge man ser hva det er bilde av så Flest belgerbilder, og litt annet. Svarer bare her på hvem som er mine, EllaogMaria. :rolleyes2: Dette er mine hunder, Zofia lengst til venstre på det øverste bildet. (Hvis du har flere av de, blir jeg kjempeglad!)
Whoopsis Skrevet 15. Februar 2010 Rapporter Skrevet 15. Februar 2010 Svarer bare her på hvem som er mine, EllaogMaria. Dette er mine hunder, Zofia lengst til venstre på det øverste bildet. (Hvis du har flere av de, blir jeg kjempeglad!) Nå som jeg trodde jeg hadde klart å koble en virkelig person til bruker, men neida :rolleyes2: Jeg har en del av dem ja, sender deg linken når de er lastet opp
elindm Skrevet 17. Februar 2010 Rapporter Skrevet 17. Februar 2010 Er det noen som hvet hvem som ble Bir og Bim valp sheltie??
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar