Gå til innhold
Hundesonen.no

Gåte tråd

Akita

Recommended Posts

• Svar 327
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Jeg er en av fem like brødre. De andre går rundt i all slags vær. Jeg følger dem rundt der jeg sover i mørket, venter på at de kaller på meg ved kriser. Hva er jeg?

Skrevet

Jeg er en av fem like brødre. De andre går rundt i all slags vær. Jeg følger dem rundt der jeg sover i mørket, venter på at de kaller på meg ved kriser. Hva er jeg?

Ett reservedekk?

Skrevet

Spurte mannebeinet og Grandis var hans første svar også :P Men han var skeptisk til at èn egentlig var nok til to mennesker :yawn:

Skrevet

Ingen som har rett ennå men både Grandiosa og ekteskap er jo veldig bra svart :yawn:

Kunne like godt vært det.

Stripa: Hvorfor kan du ikke si det?

Skrevet

Hihi, vi er noen fælinger :yawn:

Jeg synes ikke svaret var noe bra jeg, jeg klarer fint å ha noe sånt både for en , to og tre og flere.... :P

Skrevet

Hihi, vi er noen fælinger :yawn:

Jeg synes ikke svaret var noe bra jeg, jeg klarer fint å ha noe sånt både for en , to og tre og flere.... :P

Enig... Synes at ekteskap var et mye bedre svar :P

Skrevet

Hihi! Er lov å være litt fæl og utålmodig innimellom :innocent: Syns egentlig alle svarene vi har kommet med var bedre enn det riktige svaret jeg :icon_redface:

Det synes jeg også så derfor røper jeg svaret. Så kan førstemann som gidder legge ut en ny gåte:ahappy:

Svaret er: Hemmelighet

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...