Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Bergen

Yodel

Recommended Posts

• Svar 186
  • Created
  • Siste svar

Jada... da har jeg klart å brekke beinet! :aww:

Jeg skal prøve å lære inn fri ved fot med krykker (droppe springmasj), så får vi se hvordan DET går! Det er jo VM-uttak, så vil nødig droppe det! Er litt usikker på hvordan dommeren skal bedømme fri ved fot med krykker, men jeg får bare skrape med meg de poengene jeg kan...

Auda, så kjipt! Sånt skjer jo stort sett også når det overhode ikke passer...

Lykke til med trening og poengsanking :)

Dette er jo luksus :aww: Tusen, tusen takk... Tror kanskje det har ordnet seg, men kan jeg ha deg som kanskje-krise-reserve hvis det blir rasekræsj i handlerverden *mokken*? :P

No problem :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 bernere! Det var en del flere enn jeg hadde sett for meg..

Fredrik er førstemann ut blandt bernerne. :)

Har PM kommet? Kunne du postet link til den hvsi den er ute, kona som får de mailene og har ikke lyst å vente til i kveld med å sjekke hvor mange hunder påmeldt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den linken fungerte perfekt. Men jeg er litt sjokkert, det er faktisk 19 Border Terriere påmeldt! Det er dobbelt så mange påmeldte som i fjor. Morsomt å ikke være alene men det hadde holdt med 10 stk! Er nok flere som ønsker å stille for den dommeren kan jeg tenke meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hunder i elite, 16 vorstehhunder, 5 aussier, 2 maller og 9 gronniser og ingenting kræsjer! :D

Men trenger fortsatt hjelp med vorstehhund i beste hannhundklasse Amanda/Kathrine :)

You got my number ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 bernere! Det var en del flere enn jeg hadde sett for meg..

Fredrik er førstemann ut blandt bernerne. :)

Og Bergen som pleier å være en moderat utstilling! Jaja, da var det ingen bøyg at vi har generalforsamlingen på Østlandet samme dag. Idiotisk kollisjon, spør du meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 gårdshunder.... hmm? Søsteren til Tjalfe skal vel muligens debutere da? Og sønn av Svava og Tarzan som står for championatet. Vet selvfølgelig hvem som skal opp, hehe.. usikker på siste da, men er nok søsteren til Tjalfe.

Lykke til alle som skaø ut i ilden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada... da har jeg klart å brekke beinet! :)

Jeg skal prøve å lære inn fri ved fot med krykker (droppe springmasj), så får vi se hvordan DET går! Det er jo VM-uttak, så vil nødig droppe det! Er litt usikker på hvordan dommeren skal bedømme fri ved fot med krykker, men jeg får bare skrape med meg de poengene jeg kan...

Å nei, så utrolig synd! :D Hvordan fikk du til dette da?

Lykke til med treningen i hvert fall!

De som eier Fredrik har fått den på mail og videresendt den til meg.

Funker linken her?

http://www.nkk.no/nkk/public/getStartnrAttachment?UTID=101003

Takk for link, alltid moro å se antall springere selv om jeg ikke stiller selv :D 29 denne gangen, det var jo egentlig ikke så mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokken 11 på lørdagen. Ser ut som om det er i vert fall 10-12 hanner som skal i ringen :)

Du får snakke med Nina S., og ta deg en runde utstillingstrening med oss :) Der blir det visst en hel haug med Eurasiere, og et par terver :P (ser du bor på Sotra du og) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei. Ble så glad da jeg fant denne siden. Jeg er over gjennomsnittet interessert i hunder, og liker å lese om alle raser.  Har hatt flere hunder selv, men er nå delvis pensjonist, og ønsker ikke heltidsansvar for en hund. Samtidig kan jeg ikke tenke meg et liv uten hund, så store perioder av året har vi hund boende hos oss. Det finnes dessverre mange useriøse hundepassere der ute, så jeg oppfordrer hundeiere til å sjekke nøyde, be om referanser og avtale prøvepass, dersom ukjente skal passe hunden.    Ønsker alle på to- og fire ben en hyggelig og fredelig jul, og alt godt for det nye året. ❤️
    • Ja, hvorfor ikke? Bare å møte rasen og se om du liker egenskapene deres ☺️ Det ble plutselig ikke like moro å ta oppstillingsbilde hver måned når han ikke gikk igjennom slike store forandringer 😂 Så det falt litt fra.    Vi har fullført agilitykurset og Tempo var så flink ☺️ Vi gleder oss til å fortsette treningen på nyåret da vi skal på agility handling kurs. Ellers trener vi litt rally lydighet, og der har han også vært flink, gått baner hvor jeg har hatt han løs også med andre hunder på banen. Så flink ☺️  Nå har vi tatt juleferie og ønsker alle en god jul 🎅🎄  
    • Koselig oppdatering og så mange fine bilder 😍
    • Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
    • Noen som har tips til hundefører jakker med lomme bak til barn/junior, eventuelt noen som selger i mindre størrelser enn xs, eller har en kort modell, eller kan skreddersys? Vet Canelana sine jakker kan bestilles på mål, men noen andre? Pinewood sine er fine, men de har selger ingen hundeførerjakker til barn, og deres xs er veldig stor/lang. Trenger ikke være butikker i Norge, hvis noen vet om noen utenlands å, gjerne kommenter lenke😊    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...