Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Bergen

Yodel

Recommended Posts

• Svar 186
  • Created
  • Siste svar

Jada... da har jeg klart å brekke beinet! :aww:

Jeg skal prøve å lære inn fri ved fot med krykker (droppe springmasj), så får vi se hvordan DET går! Det er jo VM-uttak, så vil nødig droppe det! Er litt usikker på hvordan dommeren skal bedømme fri ved fot med krykker, men jeg får bare skrape med meg de poengene jeg kan...

Auda, så kjipt! Sånt skjer jo stort sett også når det overhode ikke passer...

Lykke til med trening og poengsanking :)

Dette er jo luksus :aww: Tusen, tusen takk... Tror kanskje det har ordnet seg, men kan jeg ha deg som kanskje-krise-reserve hvis det blir rasekræsj i handlerverden *mokken*? :P

No problem :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 bernere! Det var en del flere enn jeg hadde sett for meg..

Fredrik er førstemann ut blandt bernerne. :)

Har PM kommet? Kunne du postet link til den hvsi den er ute, kona som får de mailene og har ikke lyst å vente til i kveld med å sjekke hvor mange hunder påmeldt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den linken fungerte perfekt. Men jeg er litt sjokkert, det er faktisk 19 Border Terriere påmeldt! Det er dobbelt så mange påmeldte som i fjor. Morsomt å ikke være alene men det hadde holdt med 10 stk! Er nok flere som ønsker å stille for den dommeren kan jeg tenke meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hunder i elite, 16 vorstehhunder, 5 aussier, 2 maller og 9 gronniser og ingenting kræsjer! :D

Men trenger fortsatt hjelp med vorstehhund i beste hannhundklasse Amanda/Kathrine :)

You got my number ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 bernere! Det var en del flere enn jeg hadde sett for meg..

Fredrik er førstemann ut blandt bernerne. :)

Og Bergen som pleier å være en moderat utstilling! Jaja, da var det ingen bøyg at vi har generalforsamlingen på Østlandet samme dag. Idiotisk kollisjon, spør du meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 gårdshunder.... hmm? Søsteren til Tjalfe skal vel muligens debutere da? Og sønn av Svava og Tarzan som står for championatet. Vet selvfølgelig hvem som skal opp, hehe.. usikker på siste da, men er nok søsteren til Tjalfe.

Lykke til alle som skaø ut i ilden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada... da har jeg klart å brekke beinet! :)

Jeg skal prøve å lære inn fri ved fot med krykker (droppe springmasj), så får vi se hvordan DET går! Det er jo VM-uttak, så vil nødig droppe det! Er litt usikker på hvordan dommeren skal bedømme fri ved fot med krykker, men jeg får bare skrape med meg de poengene jeg kan...

Å nei, så utrolig synd! :D Hvordan fikk du til dette da?

Lykke til med treningen i hvert fall!

De som eier Fredrik har fått den på mail og videresendt den til meg.

Funker linken her?

http://www.nkk.no/nkk/public/getStartnrAttachment?UTID=101003

Takk for link, alltid moro å se antall springere selv om jeg ikke stiller selv :D 29 denne gangen, det var jo egentlig ikke så mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokken 11 på lørdagen. Ser ut som om det er i vert fall 10-12 hanner som skal i ringen :)

Du får snakke med Nina S., og ta deg en runde utstillingstrening med oss :) Der blir det visst en hel haug med Eurasiere, og et par terver :P (ser du bor på Sotra du og) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...