Synnikken Skrevet 8. Februar 2010 Rapporter Skrevet 8. Februar 2010 Siden jeg er en slik fantastisk morgenfugl møtte jeg opp til playdate kl halv ett på tveitevannet Bilder ble det og Her er mine "bidrag" HappyPug! MEGET happy Euro Som ikke alltid ser like bra ut... Litt mye hud kanskje?... Er søt og da Boris storkoser seg Lekkert vær har vi og Frida er med hun og, ikke like heldig med bildene hun heller.. Full Fres *dele opp*
Synnikken Skrevet 8. Februar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Februar 2010 Euro var så flink å leke atte Hun veier tross alt ca like mye som hodet hans gjør.. "Run Frida, Run!" Pink Ballz!
Tøfflus Skrevet 8. Februar 2010 Rapporter Skrevet 8. Februar 2010 Uææææææ, en mops foran og en bak...best å holde alle beina i lufta så man ikke tramper på de små *lol* Herlige bilder altså..
Evelzz Skrevet 8. Februar 2010 Rapporter Skrevet 8. Februar 2010 Ble litt bilder fra denne kanten også... Svart klump på joggetur.. Prikkedust på sightseeing. Prikkedusten er sååå tøff av seg... Rabbit lookalike? Pen prikk på tur... ... forandres for til prikkemonster! Boris i farten! Stooore, tøffe Frida.. Frida søker dekning. Stakkars Euro, han ser jo ut som Hulken jo... BØ! Mhm, skikkelig vakthund den fremste.. Løper for livet..! "Nå kommer jeg og taaaaar deg!" Bambi på isen... Danse, danse dokka mi... Jeppda, dagens kosestund. Skikkelig vellykket. Men var en kjempekoselig dag altså, takk til morgenfuglen Synnøve for grytidlig oppmøte..
Synnikken Skrevet 8. Februar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Februar 2010 Skjønningene våre! Stakkars, ser jo ut som jeg mishandler euro på siste bildet.
Evelzz Skrevet 8. Februar 2010 Rapporter Skrevet 8. Februar 2010 Ser hvertfall ut som han kunne spart seg for frokosten Tidenes bollemage på dyret jo! Jaja, sånn er det å være forvokst valp...
jeanette-k Skrevet 8. Februar 2010 Rapporter Skrevet 8. Februar 2010 Fine bilder, ser ut som de storkoser seg
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar