Benedicte Skrevet 8. Februar 2010 Rapporter Skrevet 8. Februar 2010 Ja, det ble mobilkamera Bedre med en mobil-EFIT enn ingen EFIT tenkte jeg Ca 07.30. Det er litt enklere å våkne når Tia kommer og krever kos. Ca 08.30. Fôringstid Ca 09.30. Valpen Dinka på 3,5 mnd syns denne vasketingen var veldig spennende. Ca 10.30. Valpene har akkurat herjet rundt og begynner å bli søvnige. Ca 11.30. Jeg lager noen lærbånd som blir sååå fine Ca 12.30. Tia får en runde med blåser, kloklipp og poteklipp (dette er tatt før makeover) Ca 13.30. Tia og Jacko ligger i fellesdekk m/skjult fører i 4 minutter Ca 14.30. Lunsj. Knekkebrød med graddost og piano rislunsj Ca 15.30. Cita kommer tilbake etter å ha vært på skitur i noen timer med en av våre faste luftere. Ca 16.30. Tia hilser på valpene som har hatt besøk og er rimelig trøtte. Ca 17.30. Oval, Cita og Tia er slitne etter å fulgt med mamma hele dagen Ca 18.30. Tia sover på trikken hjem mens jeg øver til prøve Ca 19.30. Vi kommer hjem og Sico hilser oss velkommen Ca 20.30. Jeg leser mer til prøve Og så la jeg meg Edit: Noen av bildene ble veldig store, men jeg minsket de i photobucket uten at de har endret seg her. Ser dere også det?
Artemis Skrevet 8. Februar 2010 Rapporter Skrevet 8. Februar 2010 Det er da vel ingen skam å legge seg tidlig! Søte valpiser da
borderen Skrevet 8. Februar 2010 Rapporter Skrevet 8. Februar 2010 Koselig dag Er det på førerhund-skolen du jobber? Blir det litt som å jobbe på pensjonat, eller har du noen andre ansvarsområder?
Benedicte Skrevet 8. Februar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Februar 2010 Jeg har lagt meg veldig tidlig i det siste, men er like sliten Det er mye som pensjonat, men vi har jo også valpekull. Dessuten kommer det mye folk på besøk, telefonsamtaler med spørsmål osv.
SoppenCamilla Skrevet 8. Februar 2010 Rapporter Skrevet 8. Februar 2010 Jeg legger merke til at dagen din går mye i hund! Det ser veldig spennende og givende ut å jobbe et sted man kan ha med sine egne hunder, da.
sham Skrevet 8. Februar 2010 Rapporter Skrevet 8. Februar 2010 Så ut som en kjempe fin dag Nydelige hunder
Ingvild Skrevet 8. Februar 2010 Rapporter Skrevet 8. Februar 2010 Herlig dag! Selv om det sikkert er mye vasking og slike ting som må gjøres, ser det unektelig veldig hyggelig ut å ha som jobb å kose med labradorvalper.
edlitam Skrevet 17. Februar 2010 Rapporter Skrevet 17. Februar 2010 Nå fikk jeg veldig lyst til å dra opp på førerhundskolen og kose med valpiser de kan få tilbake den pensjonerte avlshunden deres i bytte mot en bebis
Iago Skrevet 17. Februar 2010 Rapporter Skrevet 17. Februar 2010 Har ikke sett denne før nå jeg, og jeg som trodde jeg så alle EFITene. Fiin dag jeg gjerne kunne vært med deg på
Blongo Skrevet 17. Februar 2010 Rapporter Skrevet 17. Februar 2010 Så gøy å se bilder av dagen din. Min hadde hatt masse bilder av en pc skjerm. Ikke like gøy Mange fine hunder. Tia er bare utrolig vakker da
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar