Gå til innhold
Hundesonen.no

Labbis sin EFIT

Benedicte

Recommended Posts

Skrevet

Ja, det ble mobilkamera :icon_redface: Bedre med en mobil-EFIT enn ingen EFIT tenkte jeg :P

DSC00184.jpg

Ca 07.30. Det er litt enklere å våkne når Tia kommer og krever kos.

DSC00186.jpg

Ca 08.30. Fôringstid

DSC00188.jpg

Ca 09.30. Valpen Dinka på 3,5 mnd syns denne vasketingen var veldig spennende.

DSC00189.jpg

Ca 10.30. Valpene har akkurat herjet rundt og begynner å bli søvnige.

DSC00190.jpg

Ca 11.30. Jeg lager noen lærbånd som blir sååå fine :lol:

DSC00193.jpg

Ca 12.30. Tia får en runde med blåser, kloklipp og poteklipp (dette er tatt før makeover)

DSC00197.jpg

Ca 13.30. Tia og Jacko ligger i fellesdekk m/skjult fører i 4 minutter :)

DSC00198.jpg

Ca 14.30. Lunsj. Knekkebrød med graddost og piano rislunsj :)

DSC00199.jpg

Ca 15.30. Cita kommer tilbake etter å ha vært på skitur i noen timer med en av våre faste luftere.

DSC00204_2.jpg

Ca 16.30. Tia hilser på valpene som har hatt besøk og er rimelig trøtte.

DSC00207.jpg

Ca 17.30. Oval, Cita og Tia er slitne etter å fulgt med mamma hele dagen :P

DSC00211.jpg

Ca 18.30. Tia sover på trikken hjem mens jeg øver til prøve

DSC00212.jpg

Ca 19.30. Vi kommer hjem og Sico hilser oss velkommen :P

DSC00213.jpg

Ca 20.30. Jeg leser mer til prøve

Og så la jeg meg :P

Edit: Noen av bildene ble veldig store, men jeg minsket de i photobucket uten at de har endret seg her. Ser dere også det?

Skrevet

Jeg har lagt meg veldig tidlig i det siste, men er like sliten :icon_redface:

Det er mye som pensjonat, men vi har jo også valpekull. Dessuten kommer det mye folk på besøk, telefonsamtaler med spørsmål osv.

• 2 weeks later...
Skrevet

Nå fikk jeg veldig lyst til å dra opp på førerhundskolen og kose med valpiser :blink: de kan få tilbake den pensjonerte avlshunden deres i bytte mot en bebis :blink:

Skrevet

Har ikke sett denne før nå jeg, og jeg som trodde jeg så alle EFITene. Fiin dag jeg gjerne kunne vært med deg på :blink:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men hvis hun spiser opp maten er det vel bare å enten gi henne mer, eller mer energirik mat? Høyenergifôr for jakthunder er for eksempel et godt alternativ.
    • Maten blir som oftest spist opp med en gang. Jeg har sett at hun spiser både tørr for og vom men hun spiser ikke nok siden hun fortsatt er undervektig. Skal bestille en time hos vetrinæren.
    • Mat fremme hele tiden er generelt en dårlig metode for småspiste hunder. Noen få, små måltider om dagen er bedre.  Antar du har testet med vårfôr og råfôr også.  Jeg ville nå uansett tatt en tur til dyrlegen og utelukket at det er noe galt, og få en profesjonell vurdering på om hunden er undervektig eller bare naturlig tynn.
    • De får mat til forskjellig tidspunkt. Hunden virker helt frisk og rask. Ellers hadde jeg tatt hun med til veterinæren alt. Når jeg gir henne godbiter vil hun alltid ha.  Hun er også lavere enn rasestandarden i mankehøyde og er ellers liten på alle områder.
    • Parasitter er det ikke da hun også lever med andre hunder og de er normalvektige. Ellers hadde de også blitt smitta. Hun får lik mat som de andre. Noen ganger er det mat fremme hele dagen mens andre dager blir det spist opp. Har ikke merka noen forskjell men gjør dette for at det skal være en forandring. Har prøvd flere for. Burde jeg da dra til dyrlegen for å sjekke stoffskifte?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...