SaraS Skrevet 8. Februar 2010 Rapporter Skrevet 8. Februar 2010 Dagens første tur med Selmers Frokosten brenner seg Jeg skriver litt kjøleskapspoesi Jåleri Sonen Voffen sitter i vinduskarmen Voffen skremmer det grusomme monsteret som vi møtte på tur. Husvagnar til middag Besøke venner Venninde og Marvedyret hennes Micro-mat Marvenuss Kveldens siste tur med Selmaliten. Tappert smil tross sludd i trynet. Da var det ikke lenger bare venninde Elin og bror Markus som følger meg på Twitter. Nå er også kronprinsparet med Det var min dag!
SoppenCamilla Skrevet 8. Februar 2010 Rapporter Skrevet 8. Februar 2010 Haha, så gammeldags alt så ut i svart-hvitt! Syns pc'en passa spesielt inn, det må jeg si. Ser ut som om dere hadde en fin dag!
Symra&Pippin Skrevet 8. Februar 2010 Rapporter Skrevet 8. Februar 2010 Jeg også vil ha kjøleskappoesi! Hvor kjøper man sånne bokstaver?
SaraS Skrevet 8. Februar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Februar 2010 Haha, så gammeldags alt så ut i svart-hvitt! Syns pc'en passa spesielt inn, det må jeg si. Ser ut som om dere hadde en fin dag! Og microen Jeg også vil ha kjøleskappoesi! Hvor kjøper man sånne bokstaver? Hm, det vet jeg ikke. Fikk det i gave en gang i tiden. Tror det finnes på bokhandlere og type kremmerhuset kanskje?
Aya Skrevet 8. Februar 2010 Rapporter Skrevet 8. Februar 2010 Så ut som en koselig dag! Fy søren så skjønn Selma er
ida Skrevet 8. Februar 2010 Rapporter Skrevet 8. Februar 2010 Jeg også vil ha kjøleskappoesi! Hvor kjøper man sånne bokstaver? Så vet Sara hva mamma ønsker seg til bursdagen sin Så koselig deg dere hadde. Merkelig å møte på et innemonster ute, da. Er det rart verden går av skaftene?
Iago Skrevet 8. Februar 2010 Rapporter Skrevet 8. Februar 2010 Kult å se Digger kjøleskap poesien, sånn skal jeg ha når jeg blir stor
MegaMarie Skrevet 24. Februar 2010 Rapporter Skrevet 24. Februar 2010 Hahah Kjempe bra kjøleskap poesi! Kjempe fine bilder også fra en koselig dag
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar