Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpeshow i drammen 7.mars


wenche89

Recommended Posts

Milo ble BIM ;) også kåret de "best in show" for BIM der også;) å av 11 så kom Milo på 5 plass:) Så vi kom hjem med 3 sløyfer i dag:) Hun ble BIG i best in show, men der var det bare Milo, så det var ikke så rart :)

Men nr 5 i "Best in show" første gang uten noe ringtrening på forhond, deeeet er vi veldig fornøyd med. Jeg gleeeeder meg til neste utstilling:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, jeg skreiv for deg, wenche89! Håper du klarte å lese det, jeg var litt sliten og gåen i handa på slutten av dagen. :)

Oi, kult! Jeg forstod alt som stod ;) Kjempefornøyd med dagen i dag! Bra arrangement ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milo ble BIM ;) også kåret de "best in show" for BIM der også;) å av 11 så kom Milo på 5 plass:) Så vi kom hjem med 3 sløyfer i dag:) Hun ble BIG i best in show, men der var det bare Milo, så det var ikke så rart ;)

Men nr 5 i "Best in show" første gang uten noe ringtrening på forhond, deeeet er vi veldig fornøyd med. Jeg gleeeeder meg til neste utstilling:)

Gratulerer! ;) Milo er kjempeskjønn! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye. Fikk ikke med meg når du gikk, det holdt for en time for Frost gitt!

Ikke at det sier meg så mye hva BIM og BIG er, BIG er kanskje best i gruppe?!

BIR er best i rase, BIM er best i motsatt kjønn. BIG er best i gruppe:) .. Så hvis en gutt blir BIR så er det den beste jenta som blir BIR:)

Du har ingenting å grue deg til når du skal stille ut.. Jeg gruet meg så mye at jeg trudde jeg skulle dø, men det var så greit for dommerene fortalte veldig enkelt hva man skulle, og man konsentrerer seg mest om å kose seg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var faktisk en del Phalenevalper på utstilling i dag. Skikkelig moro ;)

Demi ble 4 beste tispe. Søsteren hennes ble Bim og broren Bir.

En god dag for oppdretter med andre ord :)

Edit: Glemmer jo helt å gratulere dere andre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis til alle! der ser du Wenche, det er bare gøy og unødvendig å grue seg :)

Takk:) Ja, du hadde helt rett :) Det var kjempegøy :) Er bitt av basillen jeg nå og skal på ALLE utstillinger som er i nærheten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...