Peers Skrevet 31. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2010 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline&Lillemor Skrevet 1. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2010 Lykke til Gleder meg til bilder av schæferbabyer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennel XO Skrevet 1. Februar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2010 Takk alle sammen! Det ble fødsel i natt/dag. Det ble 10 stykker. 3 hannhunder, 1 grå og 2 helsvarte. 7 tisper, 4 grå og 3 helsvarte. Alt er bra med mor og barn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 1. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2010 Gratulerer! Blir ikke bare litt valpesjuk, da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 1. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2010 grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 1. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2010 Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tøfflus Skrevet 1. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2010 Grattis så mye med valpiser. Nudlingene det vel *smil* Skal vi se...de var vel ca en uke gamle da de kom ut de vel *ler og jabler og mobber og koser seg storveis for en feil jeg selv kunne ha gjort* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 1. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2010 Nudelige da Ofg vi gleder oss jo slett ikke til bilder av kjempestygge schæfervalper etterhvert som de vokser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 1. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2010 Gratulerer så mye med kullet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 1. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2010 Gratulerer! Jeg vet ikke hvilket kjønn som er mest ønsket i Schäfer, men vet at i ES så er det tisper.. isåfall var det et veldig heldig utfall i balansen tispe/hanne! Lykke til videre og gleder meg til å se flere valpebilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennel XO Skrevet 1. Februar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2010 Gratulerer! Jeg vet ikke hvilket kjønn som er mest ønsket i Schäfer, men vet at i ES så er det tisper.. isåfall var det et veldig heldig utfall i balansen tispe/hanne! Lykke til videre og gleder meg til å se flere valpebilder! Tusen takk! Det varierer litt hva jeg ønsker meg i forhold til kjønnsfordeling, det kommer litt an på hva en har bestilling på. Men noen tisper ønsker en seg jo alltid med tanke på videre avl å ha noe å velge i. Denne gangen ønska jeg meg faktisk 6 tisper og 3 hannhunder..så dette ble jo bare helt perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 1. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2010 Gratulerer med et flott kull som kom når det ville på riktig måte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 1. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2010 Gratulerer med flott kull! Flott mamma og fiine valpiser! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambi Skrevet 1. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2010 Gratulerer så masse med mange søtinger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100001 Skrevet 1. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2010 Gratulerer! Søte de var Håper du oppdaterer med bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Akita Skrevet 1. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2010 Gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 2. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2010 Nommin, der var de ute ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 2. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2010 Gratulerer så mye Håper og du oppdaterer med bilder altså, også av foreldrene (eller kanskje det finnes en annen tråd?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanna Skrevet 2. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2010 Takk alle sammen! Det ble fødsel i natt/dag. Det ble 10 stykker. 3 hannhunder, 1 grå og 2 helsvarte. 7 tisper, 4 grå og 3 helsvarte. Alt er bra med mor og barn Gratulerer så mye med nydelige valper! Fargenerd som jeg er, må jeg spørre - på bilde ser det ut som mor har rød pels mellom tærne? Er det bare en lys effekt eller er det reelt? I så fall - er det vanlig på svarte schæfere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennel XO Skrevet 2. Februar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2010 Gratulerer så mye Håper og du oppdaterer med bilder altså, også av foreldrene (eller kanskje det finnes en annen tråd?) tusen takk! Jeg har ikke laget en egen tråd, men det skal jeg fikse Gratulerer så mye med nydelige valper! Fargenerd som jeg er, må jeg spørre - på bilde ser det ut som mor har rød pels mellom tærne? Er det bare en lys effekt eller er det reelt? I så fall - er det vanlig på svarte schæfere? Tusen takk! Nei du ser helt rett. Wicca er rød mellom tærne og har litt rødt bak på frem bena. Men hun går alikevel for å være svart. Det er hvordan de ser ut i fargen før 8 uker som avgjør hva de blir registrert som, men egentlig er hun egentlig en veldig, veldig mørk black/tan. Som valp var hun hel svart og fargen kom ikke før hun ble voksen. Men avkommene hennes som er svarte er både helt svarte og som hun selv i fargen. Det er ganske vanlig at de svarte er røde i mellom tærne og det er også mest ønskelige at de har litt pigment. På schäfer kan helt svart og hvitt være tegn på dårlig pigment Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar