Gå til innhold
Hundesonen.no

Artikler til Medlemsblad:)


Kine Helen

Recommended Posts

huff.. ja.. vi som er ny i styret får alle dritt jobbene sant.. dritt ass...

ja de er greie sånn, det var ingen av mannfolkene i styret som så lite villige ut til å ta på seg den delen av som måtte fordeles så meg og Kine skal prøve å jobbe litt sammen om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne godt ha vært med jeg hvis jeg hadde bodd der, for jeg liker sånnt godt! Mye morsomt man kan skrive om. Dere kan intervjue noen medlemmer i klubben og ta bilde av dem. Ta for dere noen raser hver gang.Lage en artikkel fra en konkuranse/stevne. Ta med månedens hund og be folk sende inn bilder. Ja det er mye man kan gjøre. Bare sette kreativiteten i sving. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne godt ha vært med jeg hvis jeg hadde bodd der' date=' for jeg liker sånnt godt! Mye morsomt man kan skrive om. Dere kan intervjue noen medlemmer i klubben og ta bilde av dem. Ta for dere noen raser hver gang.Lage en artikkel fra en konkuranse/stevne. Ta med månedens hund og be folk sende inn bilder. Ja det er mye man kan gjøre. Bare sette kreativiteten i sving. :lol:[/quote']

en rase for hver måned har vi tenkt å ta ja, kom også frem til det at vi skal få medlemmer til å skrive litt selv om sine raser og hvordan de oppfatter dem selv i forhold til standarden f.eks.

vi skal no få til noe ja :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vandrelabben! det har vi klubben vår(uff... min tur til å skrive).

Det går ut på at en person i klubben skriver om seg og sitt hundehold, da den personen er ferdig med å skrive om seg, utfordrer den personen en anna i klubben til og skrive om seg. Da den er ferdig, utfordrer den en anna osv.. Ganske moro! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...