Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundevenner i akershus?

wenche89

Recommended Posts

• Svar 258
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Jeg kan bli med jeg vettu søstersen...Lille Aimee har godt av å treffe nye hundevenner etterhvert...:lol:

Ja koselig om dere ville vært med :wub: GD på date med whippet :blink: da tenker jeg de blir grove i forhold :blink: kjenner jeg gleder meg alt :blink:

Wenche89 kan du ikke bare si en dato??

Edit: Hvis søstersen blir med kan vi sikkert komme til dere :hmm: for da slipper jeg å surrerundt aleine i bilen, ikke veldig kjent borti der :lol:

Skrevet

Ja koselig om dere ville vært med :blink: GD på date med whippet :wub: da tenker jeg de blir grove i forhold :hmm: kjenner jeg gleder meg alt :blink:

Wenche89 kan du ikke bare si en dato??

Edit: Hvis søstersen blir med kan vi sikkert komme til dere :lol: for da slipper jeg å surrerundt aleine i bilen, ikke veldig kjent borti der :lol:

Haha...er med jeg vettu... Skal nok få rota oss fram på et vis... Pleier å klare det vi... :blink:

Skrevet

Vi er ihvertfall med Wenche:)

Skal du ha med dobbis?? :blink: da vil jeg kose og klappe, de er jo bare så stilige å se på :blink:

Søstersen: vi får ta med gps'n :wub::blink:

Skrevet

Skal du ha med dobbis?? :wub: da vil jeg kose og klappe, de er jo bare så stilige å se på :blink:

Søstersen: vi får ta med gps'n :hmm::lol:

Han går ikke så godt overrens med hannhunder, men han kan jo være med å evt. få hilse på GD`en din? :blink: Ellers tar jeg med meg gårdshunden også :blink:

Skrevet

Han går ikke så godt overrens med hannhunder, men han kan jo være med å evt. få hilse på GD`en din? :blink: Ellers tar jeg med meg gårdshunden også :wub:

Ja, seff får han hilse på ho :blink: Kita er veldig snill med andre, stor pyse egentlig :lol: blir det ikke bare tisper?? Aimee (søstersen sin GD), whippeten og Kita?? hvis ikke rottisen er gutt da :blink: også dine :hmm:

noen som er glemt da??

Skrevet

Så hyggelig:) Rottisen er gutt, men han trenger ikke bli med. Vi har hatt treff ved nebbursvollen i lillestrøm tidligere, veldig fint der:) Når passer det for dere? Har du hørt med dine venner Kristine:)?

Skrevet

Så hyggelig:) Rottisen er gutt, men han trenger ikke bli med. Vi har hatt treff ved nebbursvollen i lillestrøm tidligere, veldig fint der:) Når passer det for dere? Har du hørt med dine venner Kristine:)?

jeg og søstersen skal på utstilling neste helg og 20.-21. februar, ellers er vi ledige :wub: gleder oss til å møte nye hunde-entusiaster med spennende raser :blink: :blink:

skal nok alltids finne fram i Lillestrøm :hmm: det er ikke så langt unna heller :blink:

Skrevet

Jeg bor på Lindeberg, ved furuset så jeg er gjerne med på lek :blink:

vi kunne jo møttes ved mariholtet der en dag? :blink:

Skrevet

Så hyggelig at så mange vil være med. Er det noen som er opptatt tirsdag om en uke på dagtid?

Jeg jobber stort sett på dagtid :) litt varierende da jeg driver selvstendig :) men er en del på tirsdag, søstersen jobber også :P

Hva med første helga i februar? enten 6. eller 7. blir det da :)

Skrevet

Jeg jobber stort sett på dagtid :P litt varierende da jeg driver selvstendig :) men er en del på tirsdag, søstersen jobber også :)

Hva med første helga i februar? enten 6. eller 7. blir det da :D

Da har ikke jeg mulighet desverre. Skal feire bursdag og 5 års forhold da :)

Skrevet

mhm skjønner:) Siste helga i februar da?? det er en stund til, slik at folk kan holde av den helga?? :) koselig om alle som har vist interesse får kommet :P:)

Skrevet

Da er det exporama utstillingen, så jeg skal dit, både lørdag og søndag.

Jeg kan egentlig ikke noen helger fremover :) Ihvertfall ikke før 1mnd ca :)

Skrevet

Blondie: ja dit skal vi også :) NGDK som arrangerer den ene dagen :P

Blondiemamma: det skal nok ordne seg :P regner med jeg har fått den nye bilen min til da :)

Jeg kan på torsdag, fredag, lørdag og søndag :D hele dagen for min del :D da tar jeg ikke på meg no arbeid, før det er bestemt dag :)

Skrevet

Så bra! nå var det jo mange som ville være med:)

Wenche: jeg pratet med hun ene, og hun var ledig søndag etter kl. 15. Men hvis det ikke passer, så er det sikkert andre dager det passer også :)

Jeg kan nå til helgen, og jeg kan neste helg. 13 og 14 feb skal også vi på utstilling :) Siste helgen i feb, hvem datoer er det? ikke Bø helgen vel?

Edit: neste uke kan vi være med på dagtid tirsdag, torsdag, fredag, lørdag og søndag:)

Skrevet

Kan vi ikke avtale på søndag kl 15 utenfor nebbursvollen, så kan vi ha flere treff også:) Så hvem blir med på søndag kl 15:)?

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...