Gå til innhold
Hundesonen.no

overnatting på verdensutstillingen


dorab01

Recommended Posts

Ok folkens jeg trenger hjelp.

Pga diverse slit dette året her har jeg altså fortsatt ikke gjort en d*** anngående verdensutstillingen og nå trenger jeg hjelp! Hvor kan jeg finne overnatting?? Trenger ikke å være rett i nærheten fordi vi har bil. Og hvor lenge er det til påmeldingsfristen?? Kjenner jeg for helt hetta av dette og jeg som har lovet oppdretteren min med å finne ett sted å overnatte :blink: HJELP vær så snill..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sett på hjemmesiden til WDS2010? Der finner du svar på det meste.

Danmark er så lite at en times tid fra Herning i enhver retning vil gi deg mange overnattingsmuligheter - google feriehus som alternativ til hotell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påmeld.frister er helt fram til 1. mai (den dyreste) - så dere har goood tid.

Overnatting, ja. Bare dropp tanken på at dere absolutt mååå bo i Herning så finnes det massevis av muligheter. Danmark har masse feriehus, hoteller, campinghytter, i tillegg til kroer - kjempekoselige og billige kroer med overnatting og "dejlig mad"!

Ellers synes jeg ikke du har noen grunn for stress riktig ennå, da... Jo - hvis du vil melde på til den billigste påmeld.avgiften - DEN fristen går nå den 1. februar.

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påmeld.frister er helt fram til 1. mai (den dyreste) - så dere har goood tid.

Overnatting, ja. Bare dropp tanken på at dere absolutt mååå bo i Herning så finnes det massevis av muligheter. Danmark har masse feriehus, hoteller, campinghytter, i tillegg til kroer - kjempekoselige og billige kroer med overnatting og "dejlig mad"!

Ellers synes jeg ikke du har noen grunn for stress riktig ennå, da... Jo - hvis du vil melde på til den billigste påmeld.avgiften - DEN fristen går nå den 1. februar.Susanne

Oh, takk for påminnelsen. Du skal vel campe på messeområdet Susanne? Tenk om vi får fint vær, tipper det blir partytime utover kveldene! :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke klasse skal jeg melde på championene i?

Hvis du vil konkurrere om cert, kan de ikke gå i championklasse.

Det er sikkert færre hunder i championklasse, men jeg vil tro kvaliteten også kan være høyere siden alle der er championer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da har jeg bestilt plass på messecamp'en - 200,- pr natt og de sier det skal være tilgang til toaletter og "bad" (regner med at det er dusjer), og det skal jo ligge veldig nære utst.

Vet at endel andre beardisfolk skal bo på stedet som den danske bc-klubben henviser til (http://topcampriis.dk/), men jeg synes mye av sjarmen med sånne utst. er såklart å se og møte hunder/raser/eier fra alle verdenshjørner. DET er jo moro (ikke nødv.vis campe sammen med de samme beardisfolkene vi camper med 7-8 andre helger den samme sommeren).

Å se folk komme med et knippe komondorer eller broholmere - eller en haug med hunder man ikke engang aner hva er..

Og for ikke å snakke om at man slipper å ta hensyn til småbarnsforeldre som løper til/fra stranden og lekeplassen...

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da har jeg bestilt plass på messecamp'en - 200,- pr natt og de sier det skal være tilgang til toaletter og "bad" (regner med at det er dusjer), og det skal jo ligge veldig nære utst.

Og der minnet du meg på at jeg også må få gjort det ja... :aww:. Du skal se du kan sitte og telle antall ganger jeg passerer fram og tilbake der også *ler*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...