Gå til innhold
Hundesonen.no

Shensi


Sanne

Recommended Posts

Må nesten lage en sånn tråd jeg også da :P

I dag har vi bestemt hvilken av valpene som skal komme til oss :P Så om en 5-6 uker kommer dette nurket til oss

i71219_Shensi3uker.jpg

Hun er født 03.01.2010 kl 14.22 :thumbs:

Gjett om vi gleder oss da :D

Hennes fulle navn er Lundetuvans Shensi Lundstjerneblom :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Bardmand: Ja hun er skjønn :wub:

Saphire: Ja uff ventetiden er laaaaang ass :blink: Men jeg nyter å gå å glede meg så intenst til noe også :blink:

Synnøve: Ja hu er så skjønn :lol: Og jeg også elsker stamtavle navnet! :lol: Shensi er jo vårt påfunn da, men Lundstjerneblom er oppdretternavn og det er så skjønt! :lol:

Kan jo spamme litt til med bilder da :lol:

i71264_3veckor70901193.jpg

Fra venstre: Shensi Lundstjerneblom, Ylva Myrstjerneblom, Lita Skogstjerneblom og Saxo Vassarve

Tre uker gamle skjønne små :blink:

i71265_2veckorflyttade69821952.jpg

To uker gamle :D

Bilder: Kennel Lundetuvan

Shensi er minst i kullet, men hun er visst en tøffing :hmm: Flere bilder kommer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja lundehund er herlig på alle måter :P

Da spammer jeg litt mer, selvom de ikke har forandret seg så mye siden sist :aww: I morgen (altså søndag) så er valpene fire uker :)

i71367_ShensiogSaxo.jpg

Shensi underst med broren Saxo oppå

i71368_Shensiforandetobakerst.jpg

Shensi som sitter foran de to bakerste :)

i71369_ShensivedbakfotentilIdun.jpg

Shensi sitter inntil bakfoten til storesøster Idun

Bilder: Kennel Lundetuvan

Og vil dere se flere bilder kan dere gå inn på bloggen til oppdretter:

http://kennellundetuvan.blogg.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja selvfølgelig kan du det :o Jeg elsker å snakke om den rasen :wub:

Aktivitetsnivået er som man velger, hvertfall med min forrige. Han kunne lett løpe i skogen i mange timer med pointere og han være den som var klar for mer aktivitet når man var hjemme fra turen. 7 timer i skogen slet han ikke ut nevneverdig. Alle andre hunder lå strødd rundt oss på gulv og i sofa, men han var klar for mer :lol: Men han kunne fint ligge i sofaen en hel dag også, med bare kortere turer.

Og nå brukes jo lundehund av og til som maskott for sledehunder :lol: En lundehundoppdretter som driver med Samojed også og hun driver hundekjøring. Da er det ofte med en liten lundis som maskott :o

Det blir mer og mer vanlig å bruke lundehund i agility faktisk. Vet ikke åssen det vil være på konkurransenivå, men kan ikke se at det skulle være noe problem. Nå er de jo bygd mer for smidighet enn for fart, men du verden de har både fart og spenst! Vi skal selv ha lille Shensi på agility med tiden :o

EDIT: jeg ser også at du bor i Trondheim, så da er det bare å rope ut hvis du vil treffe Shensi med tiden :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres veldig bra ut :wub: Jeg tror også at aktivitetsnivået blir mye hva man gjør det til egentlig, ser jeg med min egen lille knott også :o

Jeg vil veldig veldig gjerne treffe Shensi! :lol: Det hadde vært kjempegøy, jeg har lest en del om rasen, men kjenner egentlig ikke noen. Så det hadde vært supert å blitt litt kjent med en :lol: Og kanskje høre mer om rasen også, du vet jo sikkert masse, siden du snart er på din andre lundehund :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det kommet fire ukers bilder av valpene, og du verden de er såååå søte :lol: Spesielt prinsessa som skal til oss da :devilbanana::D

Så her kommer det noen bilder :D

Først to av Shensi snuppa :lol:

i71460_Shensi4ukerog1dag.jpg

i71461_Shensi4ukerog1Dager.jpg

Så av Shensi og søsknene :lol: Shensi er den av de som har beina rett ut :lol:

i71462_matdags72049930.jpg

Og mat fra mams må man jo også ha

i71464_mammamat72050292.jpg

Tenner begynner de også å få :icon_redface:

i71465_tnderpg72051486.jpg

Bilder: Kennel Lundetuvan

Om knappe fire uker skal vi hente lille snuppa vår :lol: Gleder oss max nå altså! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Da har det kommet seksukers bilder av valpene :yawn:

i72120_Shensi6uker1.jpg

i72121_Shensi6uker2.jpg

Bilder: Kennel Lundetuvan

Er a ikke vakker :P

Nå er det bare ti dager igjen til vi skal hente hjem lille snuppa vår :P Og det kan se ut som det er en bestemt dame vi får i hus ut i fra beskrivelsen til oppdretter hvertfall :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hun er sååå nydelig :P Og takketakk, hun er jo søtest da :P

Ja snart er hun her, men det er vel disse dagene som blir verst med venting..

Og ja tro meg, det kommer nok en drøss av med bilder når vi får henne i hus :P

:yawn: venting, venting, venting :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...