Gå til innhold
Hundesonen.no

Shensi


Sanne

Recommended Posts

  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Ja, hun har så vakkert rampefjes :) Håper hun er like ramp som hun ser ut også :D

Nå har det virkelig slått meg her at hu kommer snart :D På søndag skal vi hente lille nusketrollet!! :D Tiden har seriøst gått fantastisk fort, men nå.... Disse dagene blir grusomme, rett og slett :blink: *gledeseg* :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye bilder :ahappy:

i72454_Shensi7uker.jpg

Shensi ute i snøen :D

i72455_dscn011576023450.jpg

Shensi i front med halvkrage :o

i72456_dscn009276013582.jpg

Shensi som ligger med hodet litt utenfor ;)

i72457_dscn010576024354.jpg

Shensi som ser rett i kameraet :P

Bilder: Kennel lundetuvan

De har jo også vært til dyrlegen å fått vaksine, id-chip å sånn, og da var Shensi visstnok kjempeflink! Bare kommet med et lite pip når id-chippen ble satt inn, de andre hyla visst som bare det :D Så tror vi er ekstremt heldig med hu snuppa her altså! Oppdrettern sier at hun er en tøffing og hva mer kan man be om i en hund! :ahappy:

Og tenk, nå er det bare litt over ett døgn til vi skal kjøre for å hente henne ;):o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fritt for at man kjenner et lite stikk av misunnelse. Nå kunne ikke jeg bedt om en bedre hund enn min omplasserings-lundehund (med alle sine særheter), men ser fram til å kunne oppleve en lundehund helt fra valpestadiet. Kos deg masse med henne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner du vil oppleve valpestadiet også da :ahappy: Og på meg så virker det som lundehunder er tøffe små valper :P Ulrik minner hvertfall veldig om lille Shensi! Hvertfall utfra beskrivelsen til oppdretter! Det er jo fantastisk flotte, herlige hunder da! Og alle som en har jo særheter :o Hun er ikke din siste lundehund altså? :ahappy:

haha, dyrlegen vi bruker spurte meg hvilken rase valpen vi venter var, og jeg bare; jo det er Lundehund, samme som Ulrik vet du.. Og han; Det er noe med den rasen altså, har man hatt den en gang så får man den tydeligvis igjen og igjen.. hihi :D

Tror nok dette blir veldig bra for oss alle her i heimen! :D Og både jeg og sambo ELSKER jo valpestadiet, så er ikke lite valpesyke her liksom :o Og Bamsen slipper å være alene hund da! Uh, glede seg max nå altså... ;) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ikke din siste lundehund altså? :ahappy:

haha, dyrlegen vi bruker spurte meg hvilken rase valpen vi venter var, og jeg bare; jo det er Lundehund, samme som Ulrik vet du.. Og han; Det er noe med den rasen altså, har man hatt den en gang så får man den tydeligvis igjen og igjen.. hihi :ahappy:

Nå kan jeg vanskelig se for meg at jeg skal få en hund som Shiba igjen, men like vanskelig er det å se for seg at man aldri skal ha lundehund igjen. Skjønner godt at folk velger lundehund på nytt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laikamor: Takker :ahappy: Så artig da ;) Ja det er virkelig skjønne hunder!

Bardmand: Ja sånn er det for meg også sånn sett, jeg ser ikke for meg at jeg noensinne vil få en like spesiell hund som Ulrik igjen, han var nok en once in a lifetime hund gitt! men valget falt lett på lundehund igjen etter han! Det er rasen for meg og det vil det nok alltid være! De er så utrolig spesielle på alle måter og så utrolig enkle hunder, men skikkelig herlige personligheter :D

Jeg er nok lundisfrelst ja :ahappy::D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg masse i morgen med gullet :)

Gleder meg til å se nyere bilder av henne.

Herlighet som jeg gleder meg til vi får en Lundehund til.

Bare Turte blir litt større så kommer den nok :)

Er litt missunderlig for at du tørr få en ny Lundehund igjen så fort, skulle ønske

det var meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja tro meg det blir så utrolig bra dette ;) Og lundisvalper er jo bare ultra sjarmerende! Eller lundiser generelt da :P Og bilder kommer i morgen! :) Må jo slenge ut bilder å skryte med engang :P:D

Skjønner godt at du gleder deg til det ja, det er utrolig spesielle hunder altså!

Ja synes det er litt merkelig selv egentlig, for i dagene/ukene etter jeg avliva Ulrik så hadde jeg bestemt meg for at det ALDRI skulle en lundehund inn i livet mitt igjen... men sånn ble det jo ikke da, når både jeg og samboer er helt lundehundfrelst så klarte vi ikke holde oss unna :D Og det er helt sprøtt hvor jeg savner særpreget til lundehunden. Det er liksom ikke et ordentlig hjem dette her, uten lundehund... Selvom vi har en hund og fem ildere fra før xD Det er fortsatt altfor tomt :)

Nå er leiligheten shinet i anledning valpeinnrykk, kompostgrinder er satt opp og vi er rett og slett helt klar for at hun bare kan komme ;) Bamse stakkar skjønner nok ikke stort da... Han stusser fælt på hvorfor vi renner rundt her som noen galinger og tidvis jubler, sukker osv.. :D Denne natten blir nok lang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Han lurer nok fælt på hva som skal skje nå ja. Han får seg nok ett lite sjokk som går fort over når han blir sjarmert av lille Shensi :)

Må jo få se bilde av de to sammen også ;)

Å nå er du sikkert på vei for å hente henne... :P:P

Blir Lundehund syk jeg nå :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi hjemme igjen med lille snuppa! Og du verden hun er alt man kunne drømme om og enda litt til! Hun er en perfekt liten skapning :) Hun er så trygg og selvsikker, så snill og god, leken og herlig! :) Jeg er rett og slett heeeelt fortapt i lille vakre!

Og Bamse, han stusset ja :D men falt pladask for a han også ;) Og han er gjerne litt tilbakeholden til valper, men med hun skled han rett inn i storebror rollen :P

Og bilder kommer :D Driver å legger inn noen nå, så blir lagt ut noen om ikke så veldig lenge :P

Oh lykke, det er såååå godt å ha henne hjemme! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og her kommer bildene av lille trollet :) Så dere kan få se hvorfor jeg er sååå forelska og fortapt i den lille saken :)

i72493_Bilder031071.JPG

i72494_Bilder031206.JPG

i72495_Bilder031227.JPG

i72496_Bilder031265.JPG

i72498_Bilder031326.JPG

i72499_Bilder031273.JPG

i72500_Untitled3.jpg

i72501_Bilder031230.JPG

i72502_Bilder031633.JPG

i72504_Untitled2.jpg

i72505_Bilder031683.JPG

Pøbel må man jo også være ;)

Kommer flere bilder utover kvelden vil jeg tro, dette var de jeg orka forminske å slenge inn nå med et dårlig nett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja jeg vet, hun er så lik Gizmo! Men også litt lik Yoda. :P Og jeg også digger dem når de er mørke! Hun er livete ja, det skal jeg love deg :) Men akkurat nå ligger hun halvveis i fanget mitt å sover og er bare verdens vakreste valp, uten tvil! Lille Gizmotrollet :);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...