Gå til innhold
Hundesonen.no

Å treffe en sonis

Djervekvinnen

Recommended Posts

Jeg har faktisk HUNDESONEN t-skjorte jeg! Med logo på. Hehe. Fra den tiden det var nettbutikk her! Ganske kult egentlig, for det var visst ikke så mange som fikk kjøpt ting der før den forsvant igjen. :)

hundesonen.jpg

Tok et bilde i farta. dårlig kvalitet. Fin t-skjorte. Bruker den fortsatt :)

Mener å huske at noen kjøpte en stringtruse med logo på. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 144
  • Created
  • Siste svar

Jeg har faktisk HUNDESONEN t-skjorte jeg! Med logo på. Hehe. Fra den tiden det var nettbutikk her! Ganske kult egentlig, for det var visst ikke så mange som fikk kjøpt ting der før den forsvant igjen. :P

hundesonen.jpg

Mener å huske at noen kjøpte en stringtruse med logo på. :)

Det var meg, og det er VELDIG mange som har kjent meg igjen pga den altså..! :)

*tull*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk HUNDESONEN t-skjorte jeg! Med logo på. Hehe. Fra den tiden det var nettbutikk her! Ganske kult egentlig, for det var visst ikke så mange som fikk kjøpt ting der før den forsvant igjen. :P

hundesonen.jpg

Mener å huske at noen kjøpte en stringtruse med logo på. :)

Oh, jeg kjøpte også sonen-klær! Måtte lete opp bildene igjen, moro å se. :) Har ikke sett de toppene på noen år, aner ikke hvor det ble av de.

sonen.jpg

sonen2.jpg

sonen4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) Nei, jeg biter heller ikke, og jeg tror de fleste soniser er veldig hyggelige mennesker! Jeg har møtt mange soniser og ikke et eneste møte har vært negativt :P

Dette er jeg helt enig i :) Labbis er bare super koselig.

Å eneste jeg har møtt, som jeg vet om da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men istedenfor å satse på å treffe sonis-folk tilfeldig i undertøyet - ville det da vært enklere hvis det hadde vært laget en badge eller pin med logoen på, da. En liten pin med bullterrieren + voff-voff på hadde jo vært stilig, da!

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men istedenfor å satse på å treffe sonis-folk tilfeldig i undertøyet - ville det da vært enklere hvis det hadde vært laget en badge eller pin med logoen på, da. En liten pin med bullterrieren + voff-voff på hadde jo vært stilig, da!

Susanne

:whistle: Dagens! :wub: Jeg innser jo det etterhvert at det å "satse på å treffe sonis-folk tilfeldig i undertøyet" er i lengden ganske vanskelig, og utrolig lite praktisk om vinteren.. :rolleyes2: Pin hadde jo vært en idè ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Susanne

Det hadde jo faktisk ikke vært så dumt... Litt snodig kanskje, men det hadde nok gjort det enklere for mange :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jo faktisk ikke vært så dumt... Litt snodig kanskje, men det hadde nok gjort det enklere for mange :whistle:

:wub: Da minsker skummelheten i det å hilse på folk, for sjansen for at personen med en sonenpin faktisk er fra sonen blir jo relativt stor :rolleyes2:

Selv om det ofte av en eller annen grunn er ganske lett å kjenne igjen sonenfolk, selv uten merkelapp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...

Har ikke møtt så mange. *mokken* (Hermes fikk hilse på Merethe før hun gikk bort), og MegaMarie, Charliotte, og Hapzen for en kort tur (Hapzen to ganger, sammen med noen andre ikke-soniser den andre gangen). Samt Blida (som har kullsøsken til Hermes, og som jeg mener vi ble kjent med litt før jeg ble særlig aktiv her inne) og victor (som også har hund fra Courtborne). Det er mulig jeg har truffet andre, uten å vite det.

Vi planlegger å overfalle en hel haug soniser i fremtiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uu, morsom tråd!

Skal vi se.

Soppen var vel kanskje den første jeg møtte, da hun besøkte oss på gården påsken 2009 (?)

Møtte Marie med Ellie da moren min lærte henne å klippe ørepels da Ellie var liten. Lekedate med Scilos i Frognerparken. Hun hadde Bestas og jeg hadde Florida, så vi hadde iallefall ting å snakke om :D

Begge disse møtte jeg før jeg egentlig ble aktiv på sonen selv. Så jeg kjente ikke noe særlig til dem, annet enn at jeg visste at Marie hadde hest. Og det var jo driiitkult.

I sommer møtte jeg jo Marianne&Java, Raksha og Tulip på en og samme dag. Beste dagen, var da jeg møtte Tinka. Vet ikke om sonenhunden min teller som sonis? :lol: Litt senere møtte jeg jo også Siri Eveline.

Også har jeg møtt MegaMarie, SandyEyeCandy, Simiria... Noen fler på Bjerke som jeg ikke husker hvem var sånn nickmessig :lol:

Møtte borderen og Hundeheidi på kurs i september..

Og alle som var på Sonenmesterskapet, da.

Har helt sikkert glemt noen, men det får så være. Har aldri opplevd det som rart eller kleint, bare koselig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke møtt så mange. *mokken* (Hermes fikk hilse på Merethe før hun gikk bort), og MegaMarie, Charliotte, og Hapzen for en kort tur (Hapzen to ganger, sammen med noen andre ikke-soniser den andre gangen). Samt Blida (som har kullsøsken til Hermes, og som jeg mener vi ble kjent med litt før jeg ble særlig aktiv her inne) og victor (som også har hund fra Courtborne). Det er mulig jeg har truffet andre, uten å vite det.

Vi planlegger å overfalle en hel haug soniser i fremtiden :)

Meg dååå? HAAAH!?!?! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soelvd traff jeg ganske tilfeldig på Stord fordi jeg kjente igjen Munti :wub:

Lola møtte jeg på en utstilling i fjor (stangehallen eller letohallen). Sto og snakket sammen og Era lå og bæsjet ... :hmm:

Charpi traff jeg på utstilling på Bønes første gang tror jeg ...

MegaMarie traff jeg før jeg kom inn her igjen uten helt å vite at det var henne først ...

Benedicte har jeg vist hvem er i mange år for vi har trent i samme klubb.

LinePip kjenner jeg fra agilityen og treningsbanen og *mokken* er bestevenninen min og har vært det i sånn eeeehhh, mange år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... Hvem har jeg møtt da?

Skal vi se. Møtte Stine&Ace og Roma på utstillingskurs den gang da Sari bare var liten valp.

*mokken* har jeg møtt et par ganger på treninger. Synnøve ble med som maskott på belgerklubbens utstillingstrening, så da fikk jeg møtt henne :P Hilste så vidt på MrsPowers på en LP/AG-konkurranse, og fikk også møtt Nevø.

Også har jeg trent med Marthe :)

Eliandrea aner jeg ikke hvordan jeg ble kjent med, men første gang vi møttes, var da jeg dro på nyttårsbesøk til henne. Jeg og Rina hadde akkurat kommet fra USA. Tror det var alle *tenke* Har ikke møtt så mange soniser.

Edit: Glemte helt sonisene som jeg møtte på belgerutstillingen på Hemsedal: 2ne, Carina og BP :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte jo Marthe! Hun traff jeg på c-kurs i Etne i mai! Hahaha! Det var litt sånn, er du hun og ja og haha og sånn :P Men fytti for en bra helg det var!

Du har og møtt meg uten å vite om det :P For jeg tafset nemlig på BC valpen din på bønes når jeg var ute for å røyke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal møte min første sonis i morgen, og det skal bli skikkelig morsomt å treffe et nick jeg har lest en god del fra her på sonen :) Jeg tror det skal både bli lett å holde en interessant hundesamtale og at hundene får en grei hundetur sammen. Blir bra det :)

Senere skal jeg treffe min andre sonis, og der har jeg akkurat like forventninger, men jeg har ikke lest like mye fra denne så det blir kanskje enda mer spennende å treffe, kanskje.. Kjekt skal det i hvert fall bli :)

Jeg tror sonen er proppfull i kjekke hundefolk jeg, så det skal bli bare gøy å få se fjesene og personlighetene som sitter bak nickene! Jeg er ikke sjenert, så jeg er åpen for flere hundevenner. Spesielt nå som jeg har flytta til en ny plass og har supermanko på hundefolk rundt meg her på den nye plassen, så da tar jeg gjerne imot enhver kjekk sonis og deres firbeint(e) med et stort glis! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg dååå? HAAAH!?!?! :P

Ja, hadde jeg glemt :icon_redface: Har også møtt Synnøve på myndetreff! :)

Når jeg leser åpningsinnlegget igjen, ser jeg det egentlig handler om hvilket inntrykk man fikk av soniser. Kan egentlig ikke si at jeg det var noe spesielt jeg la merke til. De er snille og greie, vanlige mennesker, veldig opptatt av å snakke om hund :)

Vil tro folk har inntrykk av meg som litt lavmælt, for jeg er lavmælt, men ellers regner jeg med å bli oppfattet som en relativ normal fyr :) Håper i hvert fall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uu, morsom tråd!

Skal vi se.

Soppen var vel kanskje den første jeg møtte, da hun besøkte oss på gården påsken 2009 (?)

Møtte Marie med Ellie da moren min lærte henne å klippe ørepels da Ellie var liten. Lekedate med Scilos i Frognerparken. Hun hadde Bestas og jeg hadde Florida, så vi hadde iallefall ting å snakke om :D

Begge disse møtte jeg før jeg egentlig ble aktiv på sonen selv. Så jeg kjente ikke noe særlig til dem, annet enn at jeg visste at Marie hadde hest. Og det var jo driiitkult.

I sommer møtte jeg jo Marianne&Java, Raksha og Tulip på en og samme dag. Beste dagen, var da jeg møtte Tinka. Vet ikke om sonenhunden min teller som sonis? :lol: Litt senere møtte jeg jo også Siri Eveline.

Også har jeg møtt MegaMarie, SandyEyeCandy, Simiria... Noen fler på Bjerke som jeg ikke husker hvem var sånn nickmessig :lol:

Møtte borderen og Hundeheidi på kurs i september..

Og alle som var på Sonenmesterskapet, da.

Har helt sikkert glemt noen, men det får så være. Har aldri opplevd det som rart eller kleint, bare koselig! :)

du glemte den ansvarlige for at du har tinka hos deg...... :P

Og litt sånn susete på insovningstab så jeg tror jeg skal være OT i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

Jeg har truffet SandyEyeCandy og hengt med henne en dag :ahappy: Det var kjempekoselig :D

Jeg har truffet Vimsan, hatt henne over på besøk og vært på besøk hos henne pluss at jeg har passet Casper. Det var også veldig koselig :)

Carina har jeg truffet tre ganger når vi har hatt leketreff. Alltid veldig koselig :D

Ellers har jeg truffet pippin, Monica og SiriEveline på en fellestrening vi hadde på Ekebergsletta. Det var koselig å treffe dem, selv om jeg hadde en dritt dag :P

Min oppfatning er at soniser er koselige folk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei alle hundefolk! 😀 Jeg er på jakt etter en ny turkompis og følgesvenn. Jeg har tenkt på rase lenge og ønsker også innspill fra dere, så håper dere kan hjelpe meg. Jeg er tidligere vant med Alaska Husky da jeg har hatt 2 av den rasen, jeg elsker polarhunder og liker veldig personligheten og ærligheten til huskyene, så jeg var i utgangspunktet bestemt på en ny Alaska, men har senere sett mye på Siberian (SH grunnet at jeg liker at de er kraftigere) men så er det som trekker ned at jeg gjerne ønsker en som kan være litt løs i rundt meg når jeg holder på ute uten og stikke av, har også sauer beitende rundt eiendommen så det er jaktinstinktet som er litt vanskelig. Jeg bor på et stort småbruk med masse plass, går mye turer både i skog og på fjellet. Har også sett litt på rasen Lapsk vallhund, da de er litt like i utseende men den er en gjeterhund og har lite jaktlyst, gjeterhunder har jeg lite erfaring med og er redd det kan bli slitsomt mye lyd (helt greit med lyd når de er i aktivitet og lek) men vil ikke ha en som står å bjeffer hele dagen. Er også redd for at den skal begynne å gjete på alt. Jeg har gått litt tom for alternativer på eventuelt flere raser, og der håper jeg dere kan hjelpe. Er også interessert i å høre erfaringer fra folk som har Siberian eller Lapsk.
    • Vesle Yoshi er blitt over 2 år nå. Vi driver stort sett med blåbær løp da han er en smule overivrig på stevner og vil hilse på alle, så vi er avhengig av gjerder. Han har dog startet noen offesielle stevner. Han ble 3. beste agility hund i japaner klubben. Han er fremdeles minstemann i flokken og er kjempeglad for at båndtvangen er over, han elsker å løpe.
    • Han er helt nydelig😍  Blir veldig nysgjerrig på en sånn en dag😅
    • Tusen takk for det. Da er oppdretteren useriøs men jeg visste ikke om det før jeg kjøpte valpen. Ikke alt man kan lese om på dogweb eller Facebook.
    • Nei, seriøse oppdrettere lurer naturligvis ikke valpekjøpere. Useriøse oppdrettere gjør hva de vil.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...