civga Skrevet 18. Januar 2010 Rapporter Skrevet 18. Januar 2010 På lørdag var jeg og hundene ute på en lang og deilig tur i hele -35 grader, herlig! Her har dere gutten med det uimotståelige gliset
PsychoLynx Skrevet 18. Januar 2010 Rapporter Skrevet 18. Januar 2010 Jeg elsker de hundene dine! Og bildene!! *sukk*
Ingvild Skrevet 18. Januar 2010 Rapporter Skrevet 18. Januar 2010 Vakre bilder, og vakre hunder! Skjønt, jeg syns ikke trettifem minusgrader høres spesielt "herlig" ut, altså. Da det var minus tjue her, nøyde jeg meg med korte lufteturer, og å ta med kamera på tur var utenkelig liksom
Teserere Skrevet 18. Januar 2010 Rapporter Skrevet 18. Januar 2010 Fine vofser du har Det så ut som noen fine fleecesokker! Hvor har du kjøpt dem?
civga Skrevet 18. Januar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Januar 2010 Jeg elsker de hundene dine! Og bildene! *sukk* Jeg elsker også hundene mine utrolig masse! Vakre bilder, og vakre hunder! Skjønt, jeg syns ikke trettifem minusgrader høres spesielt "herlig" ut, altså. Da det var minus tjue her, nøyde jeg meg med korte lufteturer, og å ta med kamera på tur var utenkelig liksom Takk takk, jeg og Kenzo liker oss best når det er kaldt ^^ Fine vofser du har Det så ut som noen fine fleecesokker! Hvor har du kjøpt dem? Her har du link til hjemmesiden hvor jeg har kjøpt sokkene: http://aboxno.wordpress.com
Tuskelusken Skrevet 19. Januar 2010 Rapporter Skrevet 19. Januar 2010 Så fine bilder! De er så søte med rim i fjeset, det rimer veldig på Luna også nrå vi går tur.
Synnikken Skrevet 19. Januar 2010 Rapporter Skrevet 19. Januar 2010 Fancy potesokker! Herlige vinterbilder! Henger sokkene godt på eller må du feste de pånytt flere ganger løpet av turen?
civga Skrevet 20. Januar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Januar 2010 Synnøve: Potesokkene har enda ikke falt av, de er å anbefale!! Selv på galskapen Kenzo som løper overalt har de sottet helt bra
Midas Skrevet 21. Januar 2010 Rapporter Skrevet 21. Januar 2010 Så fine bilder av herlige hunder Jeg er også imponert over at du klarer å ta bilder i -35 men det er fint for oss som får se de fine bildene da Jeg så på hjemmesiden, slike tror jeg vi også skal bestille til Dina, det var ikke så ille pris heller. Takk for tipset
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar