Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpetreff i sarpsborg


Stanova

Recommended Posts

Den 6 februar henter vi vår lille Havanais på 8 uker og i den forbindelse vil jeg utlyse et ønske om et valpetreff i februar. Noen som er interesserte? :wub:

Fint å kunne treffes for sosialisering, ikke bare for valpene seg imellom, men også for å venne valpene til håndtering av fremmede og ikke bare hilsing som det så ofte blir til, men også titte på tenner, inni ører osv på hverandres valper, som jo er så viktig at de skal kunne takle senere i livet av f.eks veterinær, dommer etc...

Skrik ut om det er noen her som vil?! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Ho, ho! Gran Danois faktisk :wub::frantics: Ja, de kan riktignok ikke leke baias løse sammen, er en overveiende fare for at min blir knust, men hilse på hverandre har de bare godt av :lol:

Jeg elsker grandiser, min absolutte favorittrase sånn utseendemessig :frantics:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom tispa di er snill mot valper og vaksinert, er det ingen grunn til å utelukke henne :frantics:

Jeg tenkte kanskje å se an interessen før jeg setter tidspunkt? :frantics: For da kan vi jo sammen velge datoen det passer best for de fleste. Bare det er i februar en gang :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert :frantics:

Fler som vil?

Jeg lurte litt på 13 eller 14 februar?

:frantics:

Hvis noen vil kan vi godt treffes oftere også, for å få en rutine i å leke med andre hunder, alle har jo ikke bekjente med hunder, si f.eks et par ganger i mnd eller noe?

*EDIT - DOBBELTPOST. BRUK EDITKNAPPEN. MOD LABBIS*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fler som vil?

Jeg lurte litt på 13 eller 14 februar?

;)

Hvis noen vil kan vi godt treffes oftere også, for å få en rutine i å leke med andre hunder, alle har jo ikke bekjente med hunder, si f.eks et par ganger i mnd eller noe?

jeg kommer gjerne :lol: Har en GD tidpe på 13mnd, veldig snill med de små :D men jeg å skal til NKK Bø, men ellers er jeg ledig ;):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg også joine? Har en hannhund på 1,5 år, men vi kan jo late som han er en valp :thumbs: hehe Han er snill mot valper:D (han kommer nok til å leke mest med Kita alikevell:p hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sham: Tassen er jo så snill så, det burde ikke være noe roblem ha han rundt valper i allefall!

Jeg tar kun med Aimee denne turen...:D

hehe;) Jada han er jo så god atte :P Ja gikk litt dårlig med Ailo og Tass i dag :thumbs: hehe men Aimee var jo sååå søøøøøøøøøt :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe;) Jada han er jo så god atte :P Ja gikk litt dårlig med Ailo og Tass i dag :thumbs: hehe men Aimee var jo sååå søøøøøøøøøt :D

Hihi...Ja, Aimee er litt av et sjarmtroll! :P

Vet jo at Ailo ikke går overens med andre hanhunder for tiden... Vi jobber med saken... Håper det gikk bra med lille Tass! :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi...Ja, Aimee er litt av et sjarmtroll! :P

Vet jo at Ailo ikke går overens med andre hanhunder for tiden... Vi jobber med saken... Håper det gikk bra med lille Tass! :thumbs:

Ja det er hun virkelig!:blink: Håper hun likte pølsedama også :P

ja herregud, det gikk så bra så :D hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men da sier vi den 14 februar kl 14 på Tunevannet i Sarpsborg? :blink:

Snille hunder som er vaksinerte og med et godt hundespråk må gjerne komme selv om de er voksne :D Bare litt viktig at de ikke er sånne som desperat skal jokke på og dominere valper, har møtt et par sånne og det er ikke noe fruktbart for en valp å omgås sånne hunder når de er så små som min, hihi :thumbs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men da sier vi den 14 februar kl 14 på Tunevannet i Sarpsborg? :D

Snille hunder som er vaksinerte og med et godt hundespråk må gjerne komme selv om de er voksne :thumbs: Bare litt viktig at de ikke er sånne som desperat skal jokke på og dominere valper, har møtt et par sånne og det er ikke noe fruktbart for en valp å omgås sånne hunder når de er så små som min, hihi :blink:

Ja det veit jeg hvor er :P min er vaksinert, snill og med et tydelig kropsspråk :P snill stor hund :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...