TineSimbaNana Skrevet 14. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2010 Noen som er interessert i et hundetreff igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MollyC Skrevet 14. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2010 Jeg er interessert, men skal på utstilling til helgen, begge dager og 30. og 31. januar, ellers er jeg fri i helgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 14. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2010 Jeg! når jeg har penger til tog da vel å merke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ross Skrevet 15. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2010 Høres gøy ut men kommer da mulig uten hund da min har sene skade og ikke kan løpe løs og leke fortiden:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 17. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2010 Jeg har lyst Kan neste helg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar