Gå til innhold
Hundesonen.no

Å jobbe på oljerigg og ha hund


Bambi

Recommended Posts

Er det mulig å jobbe på oljerigg og jobbe 2 uker, være hjemme i 4 uker og ha hund samtidig om man er singel? Tips til hvordan man får det gjennomført?

Noen som har erfaringer ifra det eller noe slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei jeg trente med jobba offshore - og hun hadde en reservefamilie som elsket hunden hennes som hadde henne når matmor var på sjøen. Vet også om folk som får til spesialavtaler med hundepensjonater i slike situasjoner. Så ja, det er mulig. Om det er ideelt? Det vet jeg ikke. :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en god kompis som har jobbet på sjøen i mange år.

Han har alltid hatt hund, og det har fungert greit, han har brukt søstra si som hundevakt mens han har vært ute..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel det er ikke meg dette omhandler og årsaken til at jeg spør er at personen det gjelder tenkte vel på meg, men jeg har en BC selv, 45kvm og synes fort at det blir altfor mye å ha en staffe, rottweiler og bc på engang. bc'n er valp og det samme er staffen. så det blir altfor mye for meg å ta inn her 2 uker om gangen... derfor tenkte jeg å spørre om andre tips :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en eller annen har faktisk ikke mindre enn 2 hunder som det skal være en slik ordning med..?

Det synes jeg er godt over grensen, særlig med tanke på at både staffen og rottweileren gjerne er raser som krever en god del.

Dersom vedkommende skal jobbe offshore ville jeg anbefalt å finne nye eiere til hundene, ihvertfall staffen som jo er en valp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...