Gå til innhold
Hundesonen.no

wesminster og min kjære hund!


Ingvild

Recommended Posts

Jaja, heihei! Da har jeg registrert meg jeg også! Må jo støtte andre forum enn dyrenett også.

Jeg er en jente på 14 år (ok da, 16 dager igjen ennå). Sammen med min familie som består av mamma, pappa og en søster på 16 bor jeg i Trondheim. Og med oss i vårt alt for lite rekkehus har vi en et år gammel labrador - Tinka altså. Tinka kommer fra en kennel i Gøteborg, Lorcas kennel ( www.geocities.com/lorcas_kennel).

Hun er en veldig aktiv, lykkelig, leken, energisk, lærevillig, søt og akkurat-passe-rolig-inne hund.

Jeg går på en av Trondheims mange fattige skoler. På fritida så trener jeg eller går tur med Tinka, er sammen med venner, tegner, skriver, spiller litt uproff fotball, kjører slalom eller sitter på datamaskina (og da gjerne på dyrenett). Og i tillegg så prøver jeg og gjøre bittelittegranne skolearbeid, men som oftest så gidder jeg ikke.. Går bra med karakterene uansett så!

Vel, det var vel en kort og grei beskrivelse av hvem Tinka og jeg er - flere her kjenner vel oss fra dyrenett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, når Heidi driver å reklamerer sånn for forumet sitt på dyrenett så må vi jo stikke innom.. :wink:

Men du Anne.. Synes jeg har deg fra et sted.. Du har ikke hjemmeside? Hmm.. Men vet du om RR'en Fanikio? Som når er avlivet, og nå har eierene granden Hector.. Lurer på om det ikke er derfra jeg har deg nemlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så vidt vært innom ja. Men ikke sånn ordentlig, måtte bare se hva det vare Hege hadde starta med. Fanikios historie er jo helt utrolig trist. :)

Vel, du har sikkert skrevet i gjesteboka hans? Mulig jeg har deg derfra.. Synes liksom at jeg hadde sett det navnet sammen med det der bildet før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...