Gå til innhold
Hundesonen.no

Utstilling Ølen 12 og 13 februar :)

Arielle

Recommended Posts

Vi kommer mannsterke som vanlig. Er jo i nærheten.

Vi har meldt på Betty som kun trenger et lite cert for å bli champ! Så det blir veldig spennende.

Også har vi meldt på Tjalfe som skal starte cert jakten i år!

Og to andre junior hanner.

Også har vi meldt på prikken som blir 10 år nå i januar i Veteran! :whistle:

Også stiller vi dverg Pincheren vår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1/9/2010 at 12:41 PM, jaktlykke skrev:

Hvor finner jeg info om utstillingen? Kommer ikke inn på hjemmesiden til klubben.

Jeg kommer innpå, men vet at flere har problemer. Jeg kan kopiere det viktigste inn her:

Påmeldingsadresse: Ølens Utstilling, 5576 Øvre Vats.

WEB: https://www.nkk.no/nkk/secure/openPage/utstPaam/chooseComp.html

Priser: Eks/LP kr. 320,- valp kr 200,- Eks+LP (samme hund) kr. 410,-

Tillegg for manuell registrering kr. 60,- (ikke valp)

Tillegg for utvidet påmelding kr. 90,- F.o.m. 3. hund samme eier 50% (ikke valp).

Betaling etter fristen +50%.

Bank: 3243 05 07183. Påmelding er økonomisk bindende. Utstillingen holdes etter NKKs regler. Det tas forbehold om dommerendringer. Valper dømmes av rasedommer så langt som mulig. Påmelding pr. e-post godtas ikke.

Kontakt tlf. man - tors: Vennligst respekter tidene.

(kl. 10:00 - kl. 20:00) Anne Torild : 959 68 025.

(kl. 20:00- kl. 22:00) Olene: 926 43 256/Gitte: 900 81 709.

Lørdag 13. februar

Gruppe 2 (alle unntatt boxer): Grand danois: Michael Forte, Irland. Leonberger, sennenhunder, schnauzer/pinscherrasene, pyreneerhund, sankt bernhardshund: Christine Rossier-Furz, Sveits. Øvrige: Anita Whitmarsh, Sverige.

Gruppe 5 (alle unntatt elghundrasene): American akita, västgøtaspets: Anita Whitmarsh. Norsk lundehund: Michael Forte. Øvrige: Gøran Hallberger Sverige.

Gruppe 9 (Alle): Cavalier king charles spaniel, chinese crested, japanese chin, king charles spaniel, malteser, pekingeser: Laurent Pichard, Sveits. Chihuahua, puddel: Michael Forte. Fransk bulldog, løwchen, mops, tibetansk spaniel: Henrik Johanssen, Sverige. Øvrige: Marie Hamill, Ireland.

Lydighet: Kl.I. Elite: Svein G Rønning, Norge.

Søndag 14. februar

Gruppe 1 (Alle): Australian shepherd, bearded collie, belgiske fårehunder, bouvier, briard, shetland sheepdog, welsh corgi cardigan/pembroke: Anita Whitmarsh. Schäferhund: Liv Evjen, Norge. Hvit gjeterhund, pyreneisk gjeterhund, old english sheepdog: Laurent Pichard. Øvrige: Michael Forte.

Gruppe 3 (Alle): Amerikansk staffordshire bull terrier, bull terrier, engelsk toy terrier, staffordshire terrier, silky terrier, yorkshire terrier: Michael Forte. Øvrige: Marie Hamill.

Gruppe 6/4: Dalmatiner, rhodesian ridgeback: Anita Whitmarsh. Bassets, dachshunder, rur: Gøran Hallberger.

Gruppe 7: Stabyhoun, ungarsk viszla, rur Laurent Pichard

Gruppe 8 (Alle): Portugisisk vannhund: Michael Forte. Spaniels, flat coated retriever, nova scotia duck tolling retriever: Laurent Pichard. Øvrige: Christine Rossier-Furz.

Gruppe 10 (Alle): Henrik Johansson.

Lydighet: Kl.II. Kl. III.: Svein G Rønning.

Finaler:

Gruppe 1 og 2: Anita Whitmarsh. Gruppe 3: Marie Hamill.

Gruppe 6/4 og 5: Gøran Hallberger. Gruppe 7 og 8: Laurent Pichard.

Gruppe 9: Christine Rossier. Gruppe 10: Henrik Johansson.

Beste Avl/Oppdretter: Christine Rossier-Furz.

Beste Veteran: Christine Rossier-Furz.

Best in Show Valp: Laurent Pichard. Best in Show: Michael Forte.

:whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1/10/2010 at 4:22 PM, Synnøve skrev:

Hva menes med påmelding pr e-post godtaes ikke?

du må melde deg på elektronisk gjennom NKK sine sider eller sende påmelling på brev ikke på e-post til klubben :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1/10/2010 at 6:31 PM, Synnøve skrev:

Eeh.. min elektroniske fungerer jo ikke... Skal jeg ikke få melde på da?

jo :wub: skriv ut et sånnet skjema, fyll det ut som send det i posten. Men det koster da 60kr ekstra hvis jeg har forstått dette riktig :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

PM har kommer :) hele 7 valper og 16 voksne flatter ;) er jo ingen ting jo :P Ble nesten litt sjokket over det lave antallet, menmen. kanskje noen fikk litt skrekken etter i fjord da nesten alt og alle gikk ut med blått og dorlige kritikker :P men vi stiller opp og håper på det beste :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...