Gå til innhold
Hundesonen.no

whippsetur


Tonje

Recommended Posts

For noen dager siden var vi en herlig gjeng på tur,og her kommer noen bilder som er tatt av meg og kristinh her inne :ahappy:

Felix og pappa Chaplin

farogsnn.jpg

Diva,Felix,Chaplin og Lady i bakgrunnen

19252_259733331071_692486071_488504.jpg

Far og to kullsøsken

19252_259711706071_692486071_488470.jpg

Alle mann; Sune,Chaplin,Felix,Diva,Lady og Zita(og en setter vi fikk et lengre besøk av før eierne fikk lett ham opp :) )

19252_259706351071_692486071_488467.jpg

Felix

19252_259706321071_692486071_488467.jpg

Felix og Diva

19252_259711696071_692486071_488469.jpg

Chaplin

19252_259702621071_692486071_488465.jpg

De tre ballerudene

19252_259726801071_692486071_488498.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

He,he for en gjeng og så koselig tur vi hadde Tonje,,dette skal vi gjenta igjenn når jeg får igjenn bilen min:)

Det er jo så hærlig med whippsene at de koser seg sånn sammen på turene våre:)Spiller likosm ikke noen rolle om at det kommer en inntrenger heller.

Takk for en koselig tur med mye morro.

Klæm

fra "Bæste Mor" og fra en stolt pappa Chaplin.

Kristin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lyst på mynde? Det ante jeg ikke. Lillemonstret her selges billig for øyeblikket:-)Ikke akkurat whippet, men nesten.

Hehe :lol: Etter de ryktene jeg har hørt, tror jeg kanskje jeg skal la deg beholde henne :lol: Hihi :blink: Ler fortsatt når jeg tenker på den meldingen om turen(e) over bordet :blink:

Jeg har en forkjærlighet for mynder, spesielt whippet :wub: På topp 3 listen over raser jeg skal ha før jeg dør, står den som nr. 2 etter boxer :hmm: Border terrier som nr. 3 :blink: Så gleder meg masse til å se "lille" Lady :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper og tror at "ting" går seg til etterhvert. Men akkurat nå tror jeg at boxer må være en superenkel rase å ha. Har hatt noen stykker og de har ikke vært i nærheten slik som hun lukisen her. Litt morsomt og ganske slitsomt kan jeg si deg. Hun er enten helt AV eller så er hun så til de grader PÅ.

Jeg finner jo etterhvert på "løsninger" som gjør at dagene går greit. Et eksempel er at hun er ekstrem på å rive og slite i Lykkes hals. All hennes lek med Lykke dreier seg om å bite henne. Nå tar jeg henne i bånd inne når hun starter. I tillegg går Lykke med buff rundt halsen for å beskytte halsen.

Så er det slik at kompostgrinder som jeg bruker til "alt" innomhus fungerer ikke på henne. Hun hopper over, river de overende, sniker seg under de osv osv. Og så er hun lang og når alt som ligger på benker og slikt.

Men jeg deler opp "turene" hennes nå. Hun er jo lita og trenger ikke mye, men jeg fordeler de slik at når hun startet med all galskapen så tar jeg henne på en liten luftetur. Det hjelper også.

Men, hun er søt når hun sover:-) Og så elsker hun å ligg inntil med hodet i halsgropen min. Og da smelter jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Uff, kjipt med UVI. Men bra du fikk sove 6 timer sammenhengende, det er jo ganske lenge.  Jeg tror det allerede er blitt en vane for han å våkne i 4-tiden. Han våknet igjen i natt. Lå litt å tygget på sengen og styrte, så sovnet han etterhvert. Og igjen når alarmen går klokken 7, så vil han bare sove videre, så det er virkelig ikke noe stort behov for å tømme seg. Så nå er det bare å få bort den vanen tenker jeg, så får jeg sove natten igjennom 😊
    • Så bra Her har ho begynt å tisse inne, så da var UVI et faktum.. Men men, det skjer ofte med valper.  I natt sov ho i 6 timer sammenhengende, deilig. 
    • Sjekker om det lukter tiss hvor? Nei. Får det veldig godt med meg om han tisser inne, så trenger ikke å leite eller lukte. Det er en stor dam der hvis han har tisset 😂 Har gått over til å gi han tørt for til siste måltid, også har jeg faktisk vært litt "streng" og ikke luftet han på natten med mindre han virkelig gir tegn på at han må. Han har våknet 2 ganger denne uken, og ikke gitt tegn på at han virkelig må ut, bare sånn "kan vi stå opp nå, jeg er ferdig uthvilt" aktig greie. I dag virket det som han ville sove videre når klokken ringte 7, selv om han forsøkte å vekke meg i 4-tiden, så jeg tror absolutt han klarer å holde seg. 
    • PS: er det andre enn meg som går rundt å sjekker om det lukter tiss hele tiden???
    • Min har holdt seg stabil frem til nå.  Jeg har begynt å sove oppe, den sover nede i bingen. Tydligvis så sover jeg tungt, for idag etter 7 timer var hele buret og valpen fullt av tiss. Dette har ikke skjedd før... så hektisk morgen..  Lurer litt på hva jeg skal gjøre nå. Prøve igjen og se om det var et uhell, eller bare sove 6 timer så ut...
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...