Gå til innhold
Hundesonen.no

Nyttårschatt?


Recommended Posts

Nå har jeg lastet ned og finner ikke noe vindu eller sted å lage nick, eller noe. :)

Hvis du har MSN, send meg en PM med adressen din, så kan jeg prøve å hjelpe?

Regner med at du har startet programmet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med de som er hjemme med hunder som ikke er rakettredde, og som trøster seg med toddy (les: dram?) :)

Jeg har ingen rakettredde hunder. ;) Det er jo mange som blir hjemme med hundene nyttårsaften av andre årsaker også.

Ååhh, jeg syntes det sto at det ikke fantes til mac. :) Takk for teskjeforklaring. ;)

Hihi.. Nei, ikke mIRC - men andre programmer. Jeg bare slang det inn når jeg fant det, ting går litt over stokk og stein her. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi.. Nei, ikke mIRC - men andre programmer. Jeg bare slang det inn når jeg fant det, ting går litt over stokk og stein her. :)

Okei, nå ble jeg usikker på om jeg forsto dette rett likevel. :) Finner jeg de samme "rommene" og folkene liksom? Eller er det helt separate greier?

Edit: Lurt å oppdatere tråden før man legger inn spørsmål. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fant jeg endelig en webbasert løsning.

Gå inn her http://www.web-irc.org/ og fyll inn nickname med ønsket navn. Skriv irc.dal.net i serverfeltet og #hundesonen i channelfeltet, og trykk login. Litt tregt i starten, men det kommer seg. Jeg har testet den i opera, mye mulig det funker bedre i IE f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...