Gå til innhold
Hundesonen.no

Nyttårschatt?


Recommended Posts

På nyttårsaften bruker vi å ha en chat (et chatrom som settes opp for oss) sånn at vi har "selskap" vi som må være hjemme med hunder :)

Og for oss som synes en nyttårsaften med hunder er koseligere enn alt det andre, selv om hundene ikke behøver selskap. ;)

Jeg stemmer for, synes det er kjempekoselig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og for oss som synes en nyttårsaften med hunder er koseligere enn alt det andre, selv om hundene ikke behøver selskap. ;)

Jeg stemmer for, synes det er kjempekoselig. :)

Mine er heller ikke redde for fyrverkeri, men med alle fulle gærninger som raver rundt med fyrverkeri liker jeg ikke å dra fra dem alene på denne kvelden lell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år jobber jeg, men i fjor syntes jeg det var veldig koselig med chatten :) Det var litt rart å være alene for første gang sist år (Da hadde jeg jo nettopp fått Selma). Så det var litt fint å ha chatten husker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor? :) Skjønner aldri hva det prates om jeg.

For et par år siden ble noen sure fordi vi tulleprata om annet enn hund ;) Siden har vi fått "akkurat nå" og det er vel ingen som er så firkanta lenger. ;)

Det hørtes veldig hyggelig ut! :) Desverre skal ikke jeg være hjemme, jeg skal bort med bikkja, men når starter det/når slutter det? ;)

Det hender det drar ut noen dager.... :)

Hvor er Espen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tar jeg meg friheten å opprette en jeg, så får det heller komme en "offisiell" versjon senere.

IRC (Internet Relay Chat) kan nås via applikasjonen mIRC. Last ned gratis her.

Skriv inn ønsket nick i vinduet som dukker opp. Klikk på "servers" og bla frem til DALnet, dobbeltklikk og velg en. Klikk "Select" og "Connect to server" Alternativt kan det lille vinduet med navn lukkes ved å trykke OK og skrive inn

/server powertech.no.eu.dal.net
. Når koblingen opprettes, spretter det opp et vindu der du skriver inn "hundesonen" og trykker enter. Og hvis husken min er riktig, så skal dere finne meg der ihvertfall. :)

Det er noen år siden jeg "kunne IRC", så bær over med meg om hukommelsen er noget rusten. :)

Edit:

DALnet har også en javabasert chat, her. Jeg vet ikke om den virker, hos meg gjør den ikke det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...