Gå til innhold
Hundesonen.no

Romjulsutstillingen


HHC

Recommended Posts

  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Gratulerer til alle som er fornøyde etter utstillingen.

Sånn ellers kan man jo nevne at Yodelmannen gikk ned på kne på utstillingen og fridde, så nå er vi forlovet, men det er OT whistle.png

Denne trenger en ekstra stor GRATULASJON fra oss :lol:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle som er fornøyde!

Vi har sånn halvveis pensjonert Dennis, da han er Int U Ch, og ikke har noe mer å hente. Angret litt, da dommeren kom etter utstillingen og lurte på hvorfor jeg ikke hadde med "min læækre røde hannhund".

Nuh vel, Echo (som ikke har vært i ringen på snart 2 år trur eg) vant ch. klassen og ble 2 BHK, og Kee-Kee ble 1,2, HP. Kee-Kee's søster og bror ble BIR/ BIM!

Sånn ellers kan man jo nevne at Yodelmannen gikk ned på kne på utstillingen og fridde, så nå er vi forlovet, men det er OT whistle.png

Gratulerer :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn ellers kan man jo nevne at Yodelmannen gikk ned på kne på utstillingen og fridde, så nå er vi forlovet, men det er OT whistle.png

Næmmen! Gratulerer så mye! :lol:

Ellers gratulerer så mye til alle med gode resultater i dag også! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe - Du er litt morsom du, Siri - så bra at Nora vinner unghundklasse og får HP, men du er skuffa over at Willy blir 2.beste hannhund med CK? :lol: Gratulerer, Willy Snickersen er en vakker gutt han! (Hvordan står det til med mestvinnerlista forresten? Slår han pappaen sin? hehe)

Jamen de vet - noen av oss er blitt bortskjemte, mens andre knapt har stilt ut liksom ;). Forresten ble Willy nr 2 etter sin pappa på mestvinnerlista :wub:. Ikke verst det av en hund som stort sett har gått i juniorklassen i år :lol:.

Sånn ellers kan man jo nevne at Yodelmannen gikk ned på kne på utstillingen og fridde, så nå er vi forlovet, men det er OT whistle.png

Ååååååååå... så romlemantisk. Vi forventer selvsagt vielse under BIS-finalen på Lillestrøm neste år :D.

Ellers tok jeg hele 5 bilder i går, jeg da.... og om de fotograferte ikke ønsker å ligge ute til allmen beskuelse så bare si fra :).

17246_103353626358522_100000516542715_86892_1182072_n.jpg

17246_103353629691855_100000516542715_86893_4773440_n.jpg

17246_103353633025188_100000516542715_86894_7917418_n.jpg

17246_103353636358521_100000516542715_86895_2609494_n.jpg

17246_103353639691854_100000516542715_86896_6127218_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn ellers kan man jo nevne at Yodelmannen gikk ned på kne på utstillingen og fridde, så nå er vi forlovet, men det er OT whistle.png

Åh, gratulerer! :D

Jamen de vet - noen av oss er blitt bortskjemte, mens andre knapt har stilt ut liksom :lol:. Forresten ble Willy nr 2 etter sin pappa på mestvinnerlista ;). Ikke verst det av en hund som stort sett har gått i juniorklassen i år :wub:.

Ja, nemlig! Bortskjemte er dere (dvs Merete og du :lol: ). Andre har knapt stilt fordi andre ikke har vært noe å stille vettu. Hun måtte jo vokse seg litt penere først.. hehe

Gratulerer med 2.plassen på mestvinnerlista da, det er slettes ikke værst av en liten gutt som Willy! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nemlig! Bortskjemte er dere (dvs Merete og du :) ). Andre har knapt stilt fordi andre ikke har vært noe å stille vettu. Hun måtte jo vokse seg litt penere først.. hehe. Gratulerer med 2.plassen på mestvinnerlista da, det er slettes ikke værst av en liten gutt som Willy! :)

Jepp, vi ER bortskjemte - men det er helt greit å være litt bortskjemt synes jeg *flir*. Takker - det er vel ikke ofte så unge hunder kommer så høyt på lista nei... Får bare håpe han ikke bare er et stjerneskudd - akkurat nå kan det synes sånn, men jeg bør kanskje la ham få litt tid med den pelsen sin *ler*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, vi ER bortskjemte - men det er helt greit å være litt bortskjemt synes jeg *flir*. Takker - det er vel ikke ofte så unge hunder kommer så høyt på lista nei... Får bare håpe han ikke bare er et stjerneskudd - akkurat nå kan det synes sånn, men jeg bør kanskje la ham få litt tid med den pelsen sin *ler*.

Herremåne, skal DU få dårlig tid og nå :) Unghunder vokser de, og da ser de ikke nødvendigvis vakre ut hele tiden - særlig ikke hannhundene. Sånn er det med folk også, hvor mange fjortisgutter har ok kropp og er kjekke, liksom? Han blir en pen voksen hund og han, det er vel først og fremst pelsen som ikke er på sitt beste nå?

- Men jeg kan godt føye til Willy på "hva var det jeg sa?"-lista mi også, det er morsomt det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baghera fikk 1kval, 1konk, CK, CERT, 1BHK, BIM og Beste veteran i dag :) Jeg er strålende fornøyd! Dommeren elska han, og han fikk knallkritikk!

8,5 år - Masculine head - SQUARE. Correct wrinkles. Dark eyes, small ears well carried. Typical Expression. Well built body. Excellent in all details. Moves well. Presented in excellent condition.

Den siste setningen var faktisk streka under, kjempegøy!

Stilte ikke i BIS veteran, for jeg hadde så lang kjørevei og mye å gjøre da jeg kom hjem.

Edit: Gratulerer til Yodelsene! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle som er fornøyde!

Vi har sånn halvveis pensjonert Dennis, da han er Int U Ch, og ikke har noe mer å hente. Angret litt, da dommeren kom etter utstillingen og lurte på hvorfor jeg ikke hadde med "min læækre røde hannhund".

Nuh vel, Echo (som ikke har vært i ringen på snart 2 år trur eg) vant ch. klassen og ble 2 BHK, og Kee-Kee ble 1,2, HP. Kee-Kee's søster og bror ble BIR/ BIM!

Sånn ellers kan man jo nevne at Yodelmannen gikk ned på kne på utstillingen og fridde, så nå er vi forlovet, men det er OT whistle.png

Oi! Så utrolig morsomt :) Tipper det var mange overraskede fjes, ikke på hver utstilling noen frir på liksom :)

Gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn ellers kan man jo nevne at Yodelmannen gikk ned på kne på utstillingen og fridde, så nå er vi forlovet, men det er OT whistle.png

Ååh, gratulerer så mye! :)

Det var ikke helt dagen vår i dag. Fredrik ble 2bhk, slått av et barnebarn av Ola(altså blir han onkelungen til Fredrik).

Eros ble nummer 2 i klassen sin uten noe mer.

Vi får håpe det går litt bedre om drøye 2 uker. :)

Grattis til dere som er fornøyde med dagen!

17255_274216000224_723220224_4850471_7717269_n.jpg

Flotte Eros

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baghera fikk 1kval, 1konk, CK, CERT, 1BHK, BIM og Beste veteran i dag :) Jeg er strålende fornøyd! Dommeren elska han, og han fikk knallkritikk!

8,5 år - Masculine head - SQUARE. Correct wrinkles. Dark eyes, small ears well carried. Typical Expression. Well built body. Excellent in all details. Moves well. Presented in excellent condition.

Den siste setningen var faktisk streka under, kjempegøy!

Stilte ikke i BIS veteran, for jeg hadde så lang kjørevei og mye å gjøre da jeg kom hjem.

Edit: Gratulerer til Yodelsene! ;)

Jeg så Baghera både i og utenfor ringen idag,og du kan være stolt ja.

Han løp som en unghund og hadde gleden til en valp.Nydelig :)

Og så ble jeg så satt ut når jeg leste om Yodel-forlovelsen at jeg helt glemte alle andre som også må få en gratulerer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse flotte sonenresultater denne gangen også - gratulerer!

Gratulerer til alle som er fornøyde!

Vi har sånn halvveis pensjonert Dennis, da han er Int U Ch, og ikke har noe mer å hente. Angret litt, da dommeren kom etter utstillingen og lurte på hvorfor jeg ikke hadde med "min læækre røde hannhund".

Nuh vel, Echo (som ikke har vært i ringen på snart 2 år trur eg) vant ch. klassen og ble 2 BHK, og Kee-Kee ble 1,2, HP. Kee-Kee's søster og bror ble BIR/ BIM!

Sånn ellers kan man jo nevne at Yodelmannen gikk ned på kne på utstillingen og fridde, så nå er vi forlovet, men det er OT whistle.png

Og ekstra gratulerer til dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herremåne, skal DU få dårlig tid og nå :) Unghunder vokser de, og da ser de ikke nødvendigvis vakre ut hele tiden - særlig ikke hannhundene. Sånn er det med folk også, hvor mange fjortisgutter har ok kropp og er kjekke, liksom? Han blir en pen voksen hund og han, det er vel først og fremst pelsen som ikke er på sitt beste nå?

- Men jeg kan godt føye til Willy på "hva var det jeg sa?"-lista mi også, det er morsomt det :)

Jamen.... altså.... ehhhhh... Willy skal være vakker HELE TIDA, han, for tenk ;)

;) + Siri, som jeg synes bare har med å være fornøyd. :P

;)

Takk Siri! Vi er glade for alle slags bildebevis vi, så lenge vi ikke ser helt fjerne ut ;)

Du, den dagen dere ser fjerne ut i ringen fryser Hel_vete til is :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...