Gå til innhold
Hundesonen.no

JULEKALENDERVINNERENE!


Julenissen

Recommended Posts

Det har vært en utrolig bra innsats i årets julekalender.Tilsammen 72 forskjellige medlemmer har sendt inn riktige svar i løpet av kalenderen Vi har hatt tidenes vanskeligste kalender, men det har likevel vært en opptil 45 rette svar noen dager. Noen dager har vært ekstra vanskelige og vi har da hatt nede i 9-10 rette svar.

I år var det tre stykker som hadde 23 rette svar, alle disse tre utropes til vinnerene!

Dette er Argyros, Banshee og Monab88

Siden ikke alle tre kunne få førstepremien ble disse trukket mellom disse tre!

1. premie Monab88

2. premie Argyros

3. premie Banshee

Vi har også trukket ut to deltagere av alle de rette svarene vi har fått inn i løpet av desember:

Ganzie

og

Eliandrea

Premiene kan man lese om HER

Vinnerene må sende en PM med navn og adresse til Espen! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse! Meget dyktige damer! :)

Er det mulig å få lese tekstene til vinnerne fra den siste luken i kalenderen? whistle.png

Det har jeg også lyst til! :lol:

Forsåvidt lyst til å lese alle som er verdt å lese herfra! Kanskje alle sammen...??? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du var ikke SÅ langt unna i år heller Marie og Ellie :lol:

Ja jeg tenkte at jeg skulle legge ut alle tekstene/diktene vi har mottatt, men vi legger dem ikke ut med navn, så kan heller de forfattere som ØNSKER å fortelle hvilken tekst de har skrevet få lov til det :)

Men jeg syns ingen av dem var teite! Morsomme og oppfinnsomme alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg tenkte at jeg skulle legge ut alle tekstene/diktene vi har mottatt, men vi legger dem ikke ut med navn, så kan heller de forfattere som ØNSKER å fortelle hvilken tekst de har skrevet få lov til det :D

Men jeg syns ingen av dem var teite! Morsomme og oppfinnsomme alle sammen :lol:

Yeeei! :)

Men.... litt skeptisk her! Vet julenissen om at du snoker rundt i innboksen hans?? Hmmm...??? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du var ikke SÅ langt unna i år heller Marie og Ellie :D

Ja jeg tenkte at jeg skulle legge ut alle tekstene/diktene vi har mottatt, men vi legger dem ikke ut med navn, så kan heller de forfattere som ØNSKER å fortelle hvilken tekst de har skrevet få lov til det :(

Men jeg syns ingen av dem var teite! Morsomme og oppfinnsomme alle sammen :)

Gratulerer så mye til de verdige vinnerne :D

Virkelig moro å delta, selv om jeg ikke hadde svar på alle dagene (og hadde 2 feil på de jeg sendte inn svar på, om jeg ikke husker helt feil). Kommer mitt "dikt" inn her, så skal jeg sitere og si at det er mitt :lol: (ja, det var teit, rart og veldig oppfinnsomt... :) ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, yay! :D Jeg er visst en racer på denne kalendergreia altså, jeg vinner jo noe hvert år! :lol: Og hadde det ikke vært for den forbaskede golden retrieveren som jeg ikke klarte å bestemme meg for om var golden eller labbe, så hadde jeg hatt alt rett. :)

Sitter for mye på sonen? Jeg? :)

Og så synes jeg det er veldig fint at navnet mitt ikke offentliggjøres sammen med diktet mitt. *host* :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...