Tuskelusken Skrevet 11. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2010 Så herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 11. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2010 Helt nydelig !Gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeRA Skrevet 11. Januar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2010 Så herlig! Hihi...ja, hun er litt av ei rampejente!! Her er det virkelig full fart heletiden!! Helt nydelig !Gratulerer så mye Tusen takk! Ja, ho er virkelig et sjarmtroll uten like! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 11. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2010 Bilder? hallååå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeRA Skrevet 12. Januar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2010 Hehe...Her kommer flere bilder av nurket vettu... Her har bestisene tatt seg en hvil sammen... Her begynner hun virkelig å bli lei av morsan som til stadighet flyr rundt med kamera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 12. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2010 Det utrykket da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeRA Skrevet 12. Januar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2010 Det utrykket da. Hehe...ja, ser ikke noe særlig oppgitt ut liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 12. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2010 syntes ho likner litt på tante jeg søt er ho men ingen bilder av dagens bad da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeRA Skrevet 12. Januar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2010 syntes ho likner litt på tante jeg søt er ho men ingen bilder av dagens bad da?? Likner på tante??? Eller på kusine Kita? Prøvde å ta bilder av ho i badekaret, men da bare hoppa ho ut... Hehe... Så ble i grunnen dårlig med bilder altså... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 12. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2010 Likner på tante??? Eller på kusine Kita? Prøvde å ta bilder av ho i badekaret, men da bare hoppa ho ut... Hehe... Så ble i grunnen dårlig med bilder altså... hehe mente tanteTina ja vi er søte som sukker begge to hihi skal prøve å rekke å komme opp en tur i morra jeg se på det nyvaska vidunderet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeRA Skrevet 12. Januar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2010 Hihi...ja, ,dere er noen uskyldige sjarmtroll begge to! Nå ligger Ailo og Aimee krølla sammen i samme kurven og sover... er så søte atte!! Jobber forresten til 5 i morra, men nmå bare komme etter det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 12. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2010 Da kan dere ta oppstillingsbilde! For det vil jo jeg se! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeRA Skrevet 12. Januar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2010 haha...Vi har prøvd, Synnøve... Er søren ikke bare bare å få stilt opp denna villstyringa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 12. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2010 haha...Vi har prøvd, Synnøve... Er søren ikke bare bare å få stilt opp denna villstyringa! Da må det fram med den berømte leverposteiboksen skal hjelpe dere jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeRA Skrevet 12. Januar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2010 Hehe...hu er et matvrak uten like, så veit ikke om det er like greit å trene uten...Har prøvd med små godbiter i dag...men de bare grafser ho etter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 12. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2010 hehe får se hva vi får til skal nok få det til sånn tålig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeRA Skrevet 12. Januar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2010 Jada...Øvelse gjør mester! Skal nok få det til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeRA Skrevet 22. Januar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2010 Er vel på tide med noen nye bilder av Aimee...Selv synes jeg hun vokser som bare det, og er blitt større allerede... Litt av ei selvsikker jente vi har fått oss... Hun tar alt på strak arm!! Også er hun sjarmerende til tusen da selvfølgelig!! Bare sjekk de bildene her Er da ikke rart man lar seg sjarmere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 22. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2010 ja sjarmerende med egen vilje Kita driver å lærer ho å være god bilpassasjer om dagen begynner å lære nå men partert en del papp som var i bilen til Randi i dag hihi men sa ikke ett pipp i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeRA Skrevet 22. Januar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2010 ja sjarmerende med egen vilje Kita driver å lærer ho å være god bilpassasjer om dagen begynner å lære nå men partert en del papp som var i bilen til Randi i dag hihi men sa ikke ett pipp i dag Parterte papp???? Det har ikke jeg hørt noe om! Kjeda seg vel da... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 22. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2010 Parterte papp???? Det har ikke jeg hørt noe om! Kjeda seg vel da... hehe ja lå en sånn flat papp-plate (gammel eske tror jeg) hehe den gikk det hardt utover liten makeleringshund dere har fått hehe tok hull på vommen vi henta før vi kom hjem å sulten ho se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gåsa Skrevet 22. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2010 Gratulerer!Kjempe nydelig Tenker det er stas til hun ha Ailo leke med også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeRA Skrevet 23. Januar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2010 Takk! Ailo og Aimee koser seg sammen som bare det de vettu... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeRA Skrevet 23. Januar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2010 Litt flere bilder av lillemor fra dagen i dag... Begynner å bli så utrolig flink!! Står så pent hun kan... Her øver vi på å holde ører Også er det noen bilder jeg tok av henne ute i snøen i dag... Hilser pent på fjordingen Ronja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 23. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2010 Herlige bilder, men jeg begynte alvorlig å lure på om hun var kupert på det ene bildet der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar