Gå til innhold
Hundesonen.no

Grand Danoisen Aimee

TonjeRA

Recommended Posts

• Svar 143
  • Created
  • Siste svar

syntes ho likner litt på tante jeg :) søt er ho :P men ingen bilder av dagens bad da?? :)

Likner på tante??? :banana: Eller på kusine Kita? :)

Prøvde å ta bilder av ho i badekaret, men da bare hoppa ho ut... Hehe... :) Så ble i grunnen dårlig med bilder altså... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likner på tante??? :banana: Eller på kusine Kita? :)

Prøvde å ta bilder av ho i badekaret, men da bare hoppa ho ut... Hehe... :) Så ble i grunnen dårlig med bilder altså... :lol:

hehe mente tanteTina ja :P vi er søte som sukker begge to hihi skal prøve å rekke å komme opp en tur i morra jeg :) se på det nyvaska vidunderet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Er vel på tide med noen nye bilder av Aimee...Selv synes jeg hun vokser som bare det, og er blitt større allerede...:) Litt av ei selvsikker jente vi har fått oss... Hun tar alt på strak arm!! Også er hun sjarmerende til tusen da selvfølgelig!! Bare sjekk de bildene her :lol::):D Er da ikke rart man lar seg sjarmere... :wub:

IMG_7827.jpg

IMG_7831.jpg

IMG_7832.jpg

IMG_7833.jpg

IMG_7834.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja sjarmerende med egen vilje :) Kita driver å lærer ho å være god bilpassasjer om dagen :D begynner å lære nå :D men partert en del papp som var i bilen til Randi i dag :lol: hihi men sa ikke ett pipp i dag :D

Parterte papp???? Det har ikke jeg hørt noe om! :wub:

Kjeda seg vel da... :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parterte papp???? Det har ikke jeg hørt noe om! :lol:

Kjeda seg vel da... :D:)

hehe ja :D lå en sånn flat papp-plate (gammel eske tror jeg) hehe den gikk det hardt utover :) liten makeleringshund dere har fått hehe :D tok hull på vommen vi henta før vi kom hjem å :wub: sulten ho se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt flere bilder av lillemor fra dagen i dag... :D Begynner å bli så utrolig flink!! :lol:

Står så pent hun kan...

IMG_7915.jpg

Her øver vi på å holde ører

IMG_7843.jpg

Også er det noen bilder jeg tok av henne ute i snøen i dag...

IMG_7845.jpg

IMG_7853.jpg

IMG_7891.jpg

IMG_7899.jpg

Hilser pent på fjordingen Ronja

IMG_7886.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive